• Chì provoca l'ochji secchi?

Ci sò parechje cause putenziali di l'ochji secchi:

L'usu di l'urdinatore- Quandu u travagliu in un urdinatore o cù un smartphone o un altru dispositivu digitale portatile, avemu a tendenza à lampà i nostri ochji menu cumpletamente è menu frequente.Questu porta à una evaporazione più grande di lacrime è un risicu aumentatu di sintomi di l'ochju seccu.

Lenti di cuntattu- Pò esse difficiule di determinà quantu peghju lenti di cuntattu ponu fà prublemi di l'ochji secchi.Ma l'ochji secchi sò un mutivu primariu per quessa chì a ghjente ferma di portà cuntatti.

Anziane- U sindromu di l'ochju seccu pò accade à ogni età, ma diventa più cumuni à l'età, soprattuttu dopu à 50 anni.

Ambiente internu- L'aria condizionata, i ventilatori di tettu è i sistemi di riscaldamentu d'aria forzata ponu tutti diminuisce l'umidità interna.Questu pò accelerà l'evaporazione lacrimale, causendu sintomi d'occhi secchi.

Ambiente outdoor– I climi secchi, altitudini elevate è e cundizioni secche o venti aumentanu i risichi per l'occhi secchi.

Viaghji aerei- L'aria in e cabine di l'aerei hè estremamente secca è pò purtà à prublemi di l'ochji secchi, soprattuttu trà i volanti frequenti.

Fumà- In più di l'ochji secchi, u fumu hè stata ligata à altri prublemi oculari serii, cumpresidegenerazione maculare, cataratta, ecc.

Medicazioni- Molti medicini di prescription è senza prescription aumentanu u risicu di sintomi di l'ochju seccu.

Purtendu una maschera- Parechje maschere, cum'è quelle purtate per prutegge contra a diffusioneCOVID 19, pò asciucà l'ochji furzendu l'aria fora di a cima di a maschera è sopra a superficia di l'ochju.Aduprà vetru cù una maschera pò dirighje l'aria sopra l'ochji ancu più.

ochji secchi 1

Rimedi di casa per l'ochji secchi

Sì avete sintomi ligeri di l'ochju seccu, ci sò parechje cose chì pudete pruvà à ottene sollievu prima di andà à u duttore:

Blink più spessu.A ricerca hà dimustratu chì e persone tendenu à lampassi assai menu frequentemente di u normale quandu vede un urdinatore, un smartphone o un altru display digitale.Questa diminuzione di a freccia di lampi pò causà o aggrava i sintomi di l'ochju seccu.Fate un sforzu cuscente per lampà più spessu quandu utilizate sti dispusitivi.Inoltre, eseguite lampi completi, stringhjendu delicatamente e vostre palpebre, per sparghje cumplettamente una nova capa di lacrime nantu à i vostri ochji.

Fate pause frequenti durante l'usu di l'urdinatore.Una bona regula di u pulgaru quì hè di fighjà luntanu da a vostra schermu almenu ogni 20 minuti è fighjate qualcosa chì hè almenu 20 piedi da i vostri ochji per almenu 20 seconde.I medichi oculisti chjamanu questu a "regola 20-20-20", è u rispettu pò aiutà à allevà l'ochji secchi èaffaticamentu di l'ochju di l'urdinatore.

Pulite e vostre palpebre.Quandu lavate a faccia prima di dorme, lavate delicatamente e palpebre per sguassà e battìri chì ponu causà malatie di l'ochji chì portanu à i sintomi di l'ochju seccu.

Purtate occhiali di sole di qualità.Quandu fora in l'ora di u ghjornu, portate semprelunette di solechì bluccanu 100% di u soleraghji UV.Per a megliu prutezzione, sceglite l'occhiali di sole per prutege i vostri ochji da u ventu, u polu è altri irritanti chì ponu causà o aggrava i sintomi di l'ochju seccu.

Universe Optical offre parechje opzioni per lenti di prutezzione di l'ochji, cumprese Armor BLUE per l'usu di l'urdinatore è lenti tintati per lenti di Sunglasses.Per piacè cliccate nant'à u ligame sottu per truvà una lente adatta per a vostra vita.

ligame per truvà una lente adatta per a vostra vita.

https://www.universeoptical.com/tinted-lens-product/