• Vision Expo West (Las Vegas) 2023

Vision Expo West hè statu l'avvenimentu cumpletu per i prufessiunali oftalmici.Una fiera internaziunale per l'oculisti, Vision Expo West porta cura di l'ochji è occhiali cù l'educazione, a moda è l'innuvazione.

Vision Expo West Las Vegas 2023 hè stata tenuta in The Venetian Las Vegas da u 27 à u 30 di settembre di u 2023.

Vision Expo West1

Vision Expo West 2023 hè una piattaforma internaziunale per l'occhiali è l'occhiali da sole chì offre l'ultime intuizioni è avanzate in l'industria ottica.Cum'è un prufessiunali prufessiunali di lenti ottiche, Universe Optical set stand è mostra i nostri ultimi prudutti innovatori è caldi quì.Questi prudutti pionieri è tecnulugia maravigghiusu attrae parechji clienti è Universe Optical hà ottenutu un grande successu in questa mostra.

• Rivestimenti Premium---I rivestimenti premium ghjunghjenu assai proprietà speciali, cum'è bassa riflessione, alta trasmittanza è resistenza superiore à i graffi.

• Superior Bluecut Lens HD--- L'ultima generazione di lenti blu blu cù culore di basa chjaru è alta trasmittanza.

• Spincoat fotocromatica nova generazione U8--- A più nova generazione fotocromica fatta da spin coat, senza tonalità bluastra o rosata in u culore.

• SunMax --- Lenti tintati premium cù prescription--- Consistenza perfetta di u culore, durabilità eccellente è longevità

Vision Expo West2

Fighjendu a nostra attenzione à a dumanda di i clienti, Universe Optical cuntinueghja a ricerca è u sviluppu di novi prudutti è l'aghjurnà a tecnulugia.È micca solu curreghja a vostra visione, lenti di l'universu pò ancu dà una sperienza più còmoda è di moda.

Sceglite l'Universu, sceglite una visione megliu!

https://www.universeoptical.com/products/