• Aggiornamentu di a Situazione Pandemica Recente è e Vacanze di l'Annu Novu Venu

Sò passati trè anni da u virus covid-19 scoppiatu in dicembre di u 2019. Per assicurà a sicurità di e persone, a Cina piglia politiche pandemiche assai strette in questi trè anni.Dopu trè anni di lotta, avemu avutu più familiarizatu cù u virus è u trattamentu medico.

4

Pigliate tutti i fatturi in cunsiderà, a Cina hà fattu cambiamenti significativi di pulitica versu covid-19 recentemente.U risultatu di a prova di l'acidu nucleicu negativu è u codice di salute ùn hè più dumandatu in viaghju in altri lochi.Cù u rilassamentu di e restrizioni, u virus omicron s'hè diffusa in tuttu u paese.U populu hè prontu à accettà è cummattiri cum'è altri paesi anu fattu.

Sta settimana, ci sò abbundanti novi infizzioni in a nostra cità ogni ghjornu, è u numeru aumenta rapidamente.A nostra cumpagnia ùn pò micca scappà ancu.Sempre più persone infettate anu da stà in casa per qualchì tempu per ricuperà.A capacità di pruduzzione si riduce assai per l'absenza di travagliadori in parechje pusizioni.L'ordine pò avè qualchì ritardu in questu periodu.Questu deve esse u dulore chì duvemu passà.Ma credemu chì l'affettu hè tempuranee è e cose torneranu à a normale prestu.Davanti à covid-19, simu sempre cunfidenti.

Disposizione di a prossima festa di l'annu novu cinese (CNY):

A festa publica CNY hè u 21 ~ 27 di ghjennaghju.Ma tutti sapemu chì l'annu novu cinese hè a festa più impurtante, è i travagliadori in prima linea avaranu a festa più longa di l'annu.Sicondu l'experientia passata, a cumpagnia di logistica lucale ferma u serviziu à a mità di ghjennaghju di u 2023. A pruduzzione di a fabbrica riavvia gradualmente à u principiu di ferraghju.

5

A causa di l'affettu di a pandemia, ci saranu alcuni ordini di backlog chì ponu esse posti dopu a festa.Avemu da cumunicà cù ogni cliente per organizà l'ordine bè.Sè avete qualchì novu ordine per fà, pruvate à mandà à noi u più prestu pussibule, in modu chì pudemu finisce prima dopu a festa.

Universe Optical fa sempre sforzi per sustene i nostri clienti cù prudutti affidabili di qualità è serviziu considerableu:

https://www.universeoptical.com/about-us/