• 21st China (Shanghai) International Optics Fair

U 21stChina (Shanghai) International Optics Fair (SIOF2023) hè stata ufficialmente celebrata in Shanghai World Expo Exhibition Center u 1 d'aprile 2023. SIOF hè una di e più influenti è più grandi mostre internaziunali di l'industria di l'occhiali in Asia.Hè stata classificata cum'è una di e 108 mostre più impurtanti è eccezziunali in Cina da u Ministeru di u Cummerciu di a Republica Populare Chine, una di e prime dieci mostre di l'industria ligera da a China Light Industry Association, è una di e più eccezziunali lucali. mostre da a Cummissione Municipale di Cummerciu di Shanghai.

Stu grande avvenimentu hà attrattu più di 700 espositori, cumprese quasi 160 espositori internaziunali da 18 paesi è regioni, è 284 marche internaziunali in mostra, affissendu in modu cumpletu e tecnulugia novi, novi prudutti, novi mudelli è l'ultimi rializazioni in u campu di a salute di l'ochji in i vetri. industria.

Fiera Internaziunale di l'Ottica 1

Cum'è un fabricatore prufessiunale di lenti ottiche, è ancu cum'è l'agente di vendita exclusivu di Rodenstock in Cina, Universe Optical /TR Optical avia esibitu à a fiera, presentendu i nostri novi prudutti di lenti è tecnulugia à i clienti.

I nostri diversi prudutti di lenti, tecnulugia innovativa è selezzione ottimizzata anu attrattu un gran numaru di visitatori per visità, cunsultà è negoziate.

MR HI-INDEX 1.6, 1.67, 1.74

I monomeri polimerizzanti di a serie MR sò eccellenti materiali ottici cù un altu indice di rifrazione, un altu valore ABBE, una gravità specifica bassa è una alta resistenza à l'impattu.A serie MR hè soprattuttu adattata per lenti oftalmiche è hè cunnisciuta cum'è u primu materiale à indice altu basatu in tiouretano.

ARMURA BLUECUT 1.50, 1.56, 1.61, 1.67, 1.74

I risultati sperimentali mostranu chì l'esposizione à longu andà à a luce Visibile High Energy (HEV, lunghezza d'onda 380 ~ 500 nm) pò cuntribuisce à u dannu fotochimicu di a retina, aumentendu u risicu di degenerazione macular in u tempu.A serie di lenti bluecut UO aiuta à furnisce un bloccu precisu di i raggi UV dannosi è a luce blu dannosa per ogni gruppu di età, chì sò dispunibili in Armor Blue, Armor UV è Armor DP.

RIVOLUZIONE 1.50, 1.56, 1.61, 1.67, 1.74

REVOLUTION hè a tecnulugia innovativa SPIN COAT nantu à lenti fotocromatiche.U stratu fotocromaticu di a superficia hè assai sensibile à i luci, chì furnisce una adattazione assai rapida à diversi ambienti di diverse illuminazioni.A tecnulugia di spin coat assicura un cambiamentu rapidu da u culore di basa trasparente in l'internu à u scuru scuru fora, è viceversa.Le lenti fotocromatiche UO Revolution sò dispunibili in Revolution è Armor Revolution.

rdftrgf

FORMA LIBERA

Cum'è un attore in u campu di lenti persunalizati persunalizati, Universe Optical hà diversificatu, multifunzione, lenti di serie progressiva interna multi-scena per e persone di mezza età è anziani.

Eye Anti-fatigue

A lente UO Eye Anti-Fatigue hè cuncepita cù una tecnulugia innovativa, è usa a disposizione di focus di lenti persunalizati è innovatori per migliurà a distribuzione di u campu visuale è ottimisà a funzione di integrazione visuale binoculare, in modu chì l'utilizatori ponu avè una definizione larga è alta. campu visuale quandu si guarda vicinu o luntanu.

In u futuru, Universe Optical hà da cuntinuà à ricerca è sviluppà novi prudutti di lenti è aghjurnà a tecnulugia, offre una sperienza di visione più còmoda è di moda.

Fiera Internaziunale di l'Ottica 2

Universe Optical s'impegna constantemente à furnisce i prudutti eccellenti è u serviziu di u cliente per ottene a nostra satisfaczione di u cliente.Più infurmazione nantu à i nostri prudutti di lenti hè dispunibule à:https://www.universeoptical.com/products/.