• Occhiali di sole Pruteghjenu i vostri ochji in l'estiu

Quandu u clima s'incalza, pudete truvà passà più tempu fora.Per prutege voi è a vostra famiglia da l'elementi, l'occhiali di sole sò un must!

l'occhiali di sole prutegge l'ochji in l'estiu

Esposizione UV è salute di l'ochji

U sole hè a fonti principale di raghji ultraviolet (UV), chì ponu causà danni à i vostri ochji.U sole emette 3 tipi di raghji UV: UVA, UVB è UVC.UVC hè assorbita da l'atmosfera di a Terra;UVB hè parzialmente bluccatu;I raghji UVA ùn sò micca filtrati è ponu dunque causà u più dannu à i vostri ochji.Mentre chì una varietà di lenti di u sole sò dispunibuli, micca tutti l'occhiali di sole furnisce una prutezzione UV - hè impurtante di sceglie lenti chì offrenu a prutezzione UVA è UVB quandu si compra l'occhiali di sole.L'occhiali di sole aiutanu à prevene l'esposizione à u sole intornu à l'ochji chì ponu purtà à cancru di a pelle, cataratte è arrughe.L'occhiali di sole sò ancu pruvati a prutezzione visuale più sicura per a guida è furnisce u megliu benessere generale è a prutezzione UV per i vostri ochji fora.

Sceglie u paru ghjustu di l'occhiali di sole

Mentre chì u stile è u cunfortu ghjucanu un rolu maiò in a scelta di u paru ghjustu di lenti di sole, i lenti ghjusti ponu ancu fà una grande diferenza.

  1. Tintulente: I raghji UV sò prisenti in tuttu l'annu, soprattuttu in i mesi d'estate.L'usu di occhiali di sole chì furnisce una prutezzione UV 100% hè unu di i modi più faciuli per riduce parechji risichi per a salute di l'ochji.Ma per piacè nutate chì lenti più scure ùn offre micca automaticamente più prutezzione.Cercate a prutezzione 100% UVA / UVB quandu cumprate occhiali di sole.
  2. Lenti polarizzate:Diversi tinte di lenti pò esse benefica per diverse attività.L'occhiali di sole polarizzati ùn ponu micca solu prutegge da i raghji UV, ma ancu aiutanu à riduce u splendore è a riflessione di superfici cum'è l'acqua.Allora l'occhiali di sole polarizzati sò populari per a barca, a pesca, a bicicletta, u golf, a guida è altre attività all'aperto.
  3. Rivestimentu di specchiu dispunibule nantu à lenti tintati è polarizzate:I lenti specchiati furniscenu prutezzione UV è abbaglianti cù opzioni di culore di specchiu di moda.

A prutezzione di u sole hè impurtante per tuttu l'annu è i danni UV sò cumulativi in ​​a vostra vita.Portà l'occhiali di sole ogni ghjornu quandu surtite da a porta hè un modu eleganti è faciule per sustene a vostra salute oculare.

Più dettagli nantu à i sunlens sò dispunibili à:https://www.universeoptical.com/sun-lens/