• Lente polarizata

Cosa hè Glare?

Quandu a luce rimbalza nantu à una superficia, e so onde tendenu à esse più forti in una direzzione particulare - di solitu horizontale, verticale o diagonale.Questu hè chjamatu polarizazione.A luce di u sole chì rimbalza nantu à una superficia cum'è l'acqua, a neve è u vetru, di solitu si riflette orizzontalmente, colpisce intensamente l'ochji di u visore è creanu splendore.

Glare ùn hè micca solu fastidiosu, ma ancu assai periculosu in certi casi, soprattuttu per guidà.Hè statu infurmatu chì u Sun glare hè stata ligata à assai morti in accidenti di trafficu.

In questu casu, chì pudemu fà per risolve stu prublema?

Grazie à a lente polarizata, chì hè pensata per riduce u splendore è ancu rinfurzà u cuntrastu visuale, vede più chjaramente è evità i periculi.

Cumu funziona a lente polarizata?

U vetru polarizatu permette solu di passà a luce à l'angolo verticale, eliminendu i riflessi duri chì ci disturbanu ogni ghjornu.

In più di bluccà l'abbaglianti abbaglianti, i lenti polarizati ponu ancu aiutà à vede megliu migliurà u cuntrastu è u cunfortu visuale è l'acuità.

Quandu aduprà lenti polarizzate?

Eccu alcune situazioni specifiche quandu l'occhiali di sole polarizzati ponu esse particularmente utili:

  • A pesca.E persone chì pisci trovanu chì l'occhiali di sole polarizzati taglianu drasticamente u splendore è aiutanu à vede in l'acqua.
  • Barca.Un ghjornu longu nantu à l'acqua pò causà fatigue di l'ochji.Puderete ancu vede sottu à a superficia di l'acqua megliu, chì hè impurtante s'è vo guidate ancu una barca.
  • U golf.Certi golfers sentenu chì i lenti polarizati facenu difficiuli di leghje i greens bè quandu si mette, ma i studii ùn anu micca tutti d'accordu annantu à questu tema.Parechji golfisti trovanu chì e lenti polarizzate reducennu u splendore nantu à i fairways, è pudete caccià l'occhiali di sole polarizzati quandu si mette s'ellu hè a vostra preferenza.Un altru benefiziu ?Ancu s'ellu ùn vi accadirà mai, e palline di golf chì si trovanu in i periculi d'acqua sò più faciuli di vede quandu portanu lenti polarizzate.
  • A maiò parte di l'ambienti nevicati.A neve provoca splendore, cusì un paru di occhiali polarizati sò generalmente una bona scelta.Vede quì sottu per quandu l'occhiali di sole polarizzati ùn ponu micca esse a megliu scelta in neve.

Cumu definisce se e vostre lenti sò polarizzate?

In a maiò parte di i casi, l'occhiali di sole polarizzati ùn pare micca sfarente di lenti di sole tintati regularmente, allora cumu distinguishli?

  • A carta di prova sottu hè utile per verificà a lente polarizata.
Lenti polarizzate 1
Lenti polarizzate 2
  • Sè vo avete un "vechju" paru di sunglasses polarized, pudete piglià a nova lente è mette in un angolo di 90 gradi.Se i lenti cumminati sò scuri o quasi neri, i vostri occhiali di sole sò polarizzati.

Universe Optical produce lenti Polarizzate di qualità premium, in indici pieni 1.49 CR39/1.60 MR8/1.67 MR7, cù Gris / Marrone / Verde.Diversi culori di revestimentu di specchiu sò ancu dispunibili.Più dettagli sò dispunibili àhttps://www.universeoptical.com/polarized-lens-product/