• Un novu studiu mostra chì parechje persone evitanu di vede un oculista

Citatu da VisionMonday chì "Un novu studiu daMy Vision.orgmette in luce a tendenza di l'Americani à evità u duttore.Ancu s'è a maiuranza facenu u so megliu per stà in cima à i so fisichi annuali, l'indagine naziunale di più di 1,050 persone hà truvatu chì parechji evitanu specialisti cum'è l'oculista.

Parechje persone evitanu di vede un oculista1

Frà i risultati chjave:

• Mentre u 20 per centu hè andatu à u duttore di l'ochju quist'annu, u 38 per centu ùn sò micca stati à l'oculista da u 2020 o prima.

• 15 per centu ùn si ricurdate micca l'ultima volta chì andavanu à l'oculista

• 93 per centu ùn importa micca di andà à l'oculista

• Fora di sei campi medichi, i medichi di l'ochju classificatu u 4u più difficiuli per avè un appuntamentu.

U mutivu principale per procrastinà?soldi.Pocu menu di a mità (42 per centu) di i rispondenti dicenu chì anu saltatu l'appuntamentu di u duttore per paura di i costi.Altri indicanu difficultà di pianificazione quandu evitendu appuntamenti.In fattu, u 48 per centu hà luttatu per piglià appuntamenti per via di un duttore occupatu è dui terzi dicenu ch'elli anu da andà più à u duttore s'ellu avianu megliu dispunibilità di u weekend.

nutizie 1

Mentri hè assolutamente necessariu chì a ghjente vede u so duttore di l'ochju almenu una volta à l'annu, per avè un diagnosticu cumpletu nantu à i so ochji è poi piglià una solu suluzione di correzione di visione persunalizata.

Parechje persone evitanu di vede un oculista3

Una bona selezzione di occhiali di vista vi aiuterà à evità a fatigue di l'ochju è a visione peghju, UniverseOptical offre parechji prudutti di lenti cù prestazioni è qualità di visione eccezziunale, consegna rapida è, più impurtante, prezzu ecunomicu, sò persunalizati per ogni paziente è in questu casu. furnisce u trattamentu più adattatu è a correzione di a visione di u paziente.Per piacè riferite àWWW.UNIVERSEOPTICAL.COMper più dettagli di i prudutti.