• Più cura per l'ochji di e persone Anziane

Comu tutti sapemu, assai paesi sò affruntati da u seriu prublema di l'anzianu di a pupulazione.Sicondu un rapportu ufficiale publicatu da e Nazioni Unite (ONU), a percentuale di persone anziane (sopra 60 anni) serà più di 60 anni da 2050.

Da l'aspettu di a cura di a visione, chì pudemu fà per questa parte di a pupulazione?

Sapemu chì a luce UV ùn hè micca l'unicu chì afecta a qualità visuale.A più di 40 anni, a lente naturale di l'ochju cumencia à cambià, cessendu d'esse totalmente trasparente, è poi diventa gialla.passu à passu.Hè statu scupertu chì qualcosa pò esse fattu per impedisce sta perdita di trasparenza cù i cicli di anziane.

A luce gialla hè assai visibile, è stu tipu di luminosità produce una suscettibilità fastidiosa quandu entra in l'ochju di una persona anziana.

A tecnulugia di lenti UV + 585cut hè avà dispunibule per riduce sta luminosità fastidiosa è rinfurzà u cuntrastu di rossi è verdi, notevolmente migliurà u cunfortu visuale di u paziente.

A tecnulugia UV + 585cut riduce a trasmissione di lunghezze d'onda specifiche attornu à UV585 (range di luce gialla nantu à u spettru) è ancu e lunghezze d'onda di luci blu chì permettenu a lente cù caratteristiche eccellenti in bloccu di l'abbagliamento, cuntrastu di culore, cunfortu.è una visione più chjara.Hè adattatu per a guida di notte, sport, divertimentu è quandu si usanu dispositi digitali.

UniversuL'ottica produce una qualità premium di vari tipi di lenti di funzione speciale,cumpresia lente UV585, è più dettagli sò dispunibilihttps://www.universeoptical.com/1-60-uv-585-yellow-cut-lens-product/

3