• MIDO EYEWEAR SHOW 2023

U 2023 MIDO OPTICAL FAIR hè stata tenuta in Milanu, Italia da u 4 di ferraghju à u 6 di ferraghju. A MIDO Exhibition hè stata prima in 1970 è hè tenuta annu avà. Hè diventata a mostra ottica più rappresentativa in u mondu in termini di scala è qualità. è gode di una alta reputazione in l'industria glubale di lunette.

28

Quist'annu, cum'è l'impattu di l'epidemie si dissipava è quandu a ghjente puderia viaghjà liberamente in tuttu u paese, a mostra MIDO hà attiratu più di 1,000 espositori da più di 150 paesi è regioni di u mondu, chì hè un grande avvenimentu di l'industria globale di l'ottiche ottiche.A causa di l'alta qualità è di a bona qualità di i prudutti esposti in a mostra, è l'ultimi stili è tecnulugii introdotti è lanciati durante u tempu di l'esposizione, l'espositori è i pruduttori guidanu a tendenza è a direzzione di u cunsumu glubale di occhiali.

Per una certa ragione, Universe Optical ùn hà micca pussutu assistisce à MIDO quist'annu è ci sentimu pietà di perde una chance di cumunicà cù i nostri clienti faccia à faccia.Ma avemu preparatu per presentà i nostri novi prudutti attraversu altri metudi via email, telefonate o video riunioni, ecc.https://www.universeoptical.com/products/è torna à noi cù qualsiasi lente interessata per infurmazione più dettagliata.Serà u nostru grande piacè di serve vi in ​​un futuru vicinu.