• Materiale di lente

Sicondu l'estimazioni di l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), u numeru di persone chì soffrenu di miopia hèu più grandetrà e persone cù l'ochji sub-salute, èghjunghjeed2,6 miliardi in 2020. A miopia hè diventata un prublema mundiale maiò, particularmente seriuin Asia.A rata di miopia in Cina hè di 47,1%, quasi a mità di a pupulazione tutale.Significa unuda ogni duie persone hè miope.

12,9 (1)

Tasso di miopia in diversi paesi

Oghje ghjornu,cunl'aumentu significativu di u tassu di miopia, u tassu dipurtenduI vetri cresce ancu annu per annu.Cum'è unu di imiopipazienti, ahtiprestatu attenzione à u fattoreschì dedeterminà uqualità di lenti quandu cunzidiraochjuu disignu di usu è a funzione di lenti ?

Amparemu qualcosaimpurtantet circa lumateriale di lente è indice di rifrazione.

Una bona lente richiede uniformità,trasmittanzaè chiarezza.Ta lente più cumuna oghje hè u risultatu di anni di esplorazione.

12,9 (3)

U sviluppu di materiali di lente

A maiò parte di i primi lenti sò stati fatti a manu cù materiali naturali cum'è quartz è cristallo.Cù u sviluppu di a pruduzzioni di vetru è a tecnulugia industriale, i materiali naturali sò stati rimpiazzati rapidamente da u vetru otticu chì hà cuminciatu à furnisce più funzioni.Da l'anni 1960 à l'anni 1980, i materiali di resina, fatti da u petroleum, anu rimpiazzatu u vetru per e so proprietà ottiche megliu, u processu sicuru è e proprietà fisiche sottili, è diventanu u materiale principalu di lenti di lenti finu à avà.

Cum'è u materiale di lente più populari in u mercatu, i materiali di resina sò principalmente rapprisentati da a resina CR-39 sviluppata da PPG, a resina MR sviluppata da Mitsui,èResina KR sviluppata da KOC, Corea, etc.

U materiale di a lente determina l'indice di rifrazione di a lente.L'indice di rifrazione di a lente hè u rapportu di a velocità di propagazione di a luce in vacuum à a velocità di propagazione di a luce in u materiale di lente, chì riflette a capacità di rifrazione di a lente à a luce.In generale, più altu hè l'indice di rifrazione di a lente, u più sottile hè a lente.

Attualmente,Universu otticuhà un indice di rifrazione di 1.50, 1.53, 1.56, 1.60, 1.67, 1.74 è altriindici dilenti.In termini di materiali, avemu mantinutu una stretta cooperazione strategica cù PPG di i Stati Uniti è Mitsui Chemical di u Giappone.cum'èaltre imprese di materie prime cù rializazioni eccezziunali.

12,9 (4)

CR-39 materia prima accattatu da PPG, USA, hè usata per fà lenti indice refractive 1.50.Hè più favuritu in u mercatu ba causa di u so altu coefficient Abbe, eccellenti prestazioni ottiche, prestazioni di sicuritàèpiù costu-efficace.

L'indice di rifrazione 1.53 hè derivatu da un materiale speciale, Trivex, ancu da PPG in i Stati Uniti.U materiale di lenti Trivex hè estremamente resistente à l'impattu.Perchè sò più ligeri cà lenti standard, lenti Trivex sòassai bonuScelta per l'occhiali per i zitelli, occhiali senza montura, occhiali sportivi, occhiali di sicurezza, è occhiali sportivi.

Cù usviluppu of glasses, a "lenti", cum'è l'accessori principali di l'occhiali, hè constantemente innuvatu è aghjurnà cù u cambiamentu di i tempi.Universuotticu 1.60, 1.67, 1,74altuindicematerie prime lenti sò fatti di serie MR di Mitsui Chemical.serie MRsò alta qualità è materiali avanzata, cù altu indice refractive, altu numeru Abbe, bassu gravità specifichi, alta resistenza impattu è altri vantaghji.

12,9 (2)

A migliione cuntinua di u materiale di lentiR&Dè tecnulugiarinfurzà upruduttu di lentesinnuvàion.A materia prima di lentidetermina ustabilitàdi qualità, trasmittanza, chiarezza è effettu visuale.

Universuotticu hè stata aderenti à a pulitica di cuuperazione win-win è a realizazione mutuale.Noiascolta a voce di i clienti,cunnosceclientes'bisogni, attenti à u mercatutendenza, cusì cum'èper creà una visione più chjara.