• Rivestimenti di lenti

Dopu avè sceltu i vostri lenti è lenti di lenti, u vostru optometristu pò dumandà s'ellu vulete avè rivestimenti nantu à i vostri lenti.Allora chì hè u revestimentu di lenti?U revestimentu di lenti hè un must?Chì revestimentu di lenti scegliemu?

I rivestimenti di lenti sò trattamenti fatti nantu à lenti chì aiutanu à rinfurzà a so prestazione, a durabilità è ancu l'apparenza.Pudete prufittà ogni ghjornu di i rivestimenti in i seguenti modi:

Visione più rilassata

Meno abbagliamenti da a luce chì riflette nantu à lenti

Cunsulazione di visione migliorata durante a guida di notte

Cunsulazione aumentata durante a lettura

Tensione ridutta quandu u travagliu nantu à i dispositi digitali

Alta resistenza à i graffi di lenti

Pulizia ridotta di lenti

Teccu una larga varietà di rivestimenti di lenti àsceglie, ognunu cù e so proprietà. Per aiutà vi sorte à traversu e scelte cumuni,quì vulemu fà una breve introduzione per i rivestimenti cumuni per voi.

HardCoating

Per lenti di plastica (lenti organici) avete bisognu di un revestimentu di lacca dura.Mentre chì i lenti di plastica sò faciuli di portà, u materiale utilizatu hè più suave è più propensu à i scratch chì lenti di vetru (lenti minerali) - almenu s'ellu ùn hè micca trattatu.

Rivestimenti speciali cù una lacca dura cumminata cù u materiale ùn solu aumentanu a resistenza à i scratch di i lenti, ma ancu assicuranu una qualità visuale constante è estendenu a durabilità.

Rivestimenti di lenti 1

Rivestimentu antiriflessu (AR Coating)

AUn altru trattamentu di lenti chì truverete sicuramente utile hè u revestimentu anti-riflettente.Stu trattamentu di lenti sottili multistrati elimina i riflessi di luce da a superficia frontale è posteriore di i vostri lenti di occhiali.Facendu cusì, u revestimentu AR rende e vostre lenti quasi invisibili per chì a ghjente pò fucalizza nantu à i vostri ochji, senza distrazione di riflessi da i vostri occhiali.

U revestimentu anti-riflettente elimina ancu l'abbaglianti causati da a luce chì riflette da e vostre lenti.Cù riflessi eliminati, lenti cù revestimentu AR furnisce una visione megliu per a guida di notte è una visione più còmoda per a lettura è l'usu di l'urdinatore.

U revestimentu AR hè altamente cunsigliatu per tutte e lenti di occhiali

Rivestimenti di lenti 2

 

Rivestimentu Bluecut

A causa di l'usu generalizatu di i dispositi digitali in a nostra vita (cumpresi smartphones, tablette, computer desktop è TV), ppopulusò avà più probabili ch'è mai di sperimentà a tensione di l'ochji.

U rivestimentu Bluecut hè unTecnulugia speciale di rivestimentu applicata à lenti, chì aiuta à bluccà a luce blu dannosa, in particulare i luci blu da diversi apparecchi elettronichis.

Sè vo site preoccupatu per l'esposizione eccessiva di luce blu,pudete sceglie u revestimentu bluecut.

anti-GlareRivestimentu

A guida di notte pò esse una sperienza straziante perchè u splendore di i fanali è di i lampi di strada ponu rende a vista chjaramente difficiule.AI rivestimenti anti-glare travaglianu per rinfurzà l'aspettu di e vostre lenti è migliurà a chiarità di a vostra visione.Wcù un rivestimentu anti-riflessione, ul'abbagliamentu è eliminà i riflessi è l'alone intornu à e luci ponu esse bloccati in modu efficace, chì saràfurnitee voi cù una visione chjara per a guida di notte.

Rivestimentu di specchiu

Vi aiutanu à cultivà un aspettu unicu è ùn sò micca solu di moda, ma ancu cumpletamente funziunali: lenti di sunglasses cù revestimentu Mirror furniscenu una visione cristallina cù riflessi significativamente ridotti.Questu migliurà u cunfortu visuale, sia in cundizioni di luce estreme, cum'è in muntagna o in a neve, sia in spiaggia, in u parcu o quandu site shopping o sport.

Rivestimenti di lenti 3

Spergu chì l'infurmazioni sopra sò utili per voi per capiscenu megliu nantu à i diversi tipi di lentirivestimenti.Sè avete bisognu di più infurmazione, per piacè cuntattateci.Universe Optical fa sempre sforzi cumpleti per sustene i nostri clienti offrendu un serviziu considerableu.

https://www.universeoptical.com/technology_catalog/coatings