• A cumpagnia di lenti italiana hà una visione per u futuru di a Cina

SIFI SPA, a cumpagnia oftalmica italiana, investirà è stabilisce una nova cumpagnia in Pechino per sviluppà è pruduce lenti intraoculari d'alta qualità per approfondisce a so strategia di localizazione è sustene l'iniziativa China Healthy China 2030, hà dettu u so dirigente.

Fabrizio Chines, presidente è CEO di SIFI, hà dettu chì hè vitale per i pazienti di sceglie e migliori soluzioni di trattamentu è opzioni di lenti per acquistà una vista clara.

"Cù a lente intraoculare innovativa, a prucedura di implementazione pò esse accurtata à un paru di minuti invece di ore cum'è in u passatu", disse.

A lente in l'ochju umanu hè equivalente à quella di a camera, ma cum'è a ghjente invechja, pò esse sfucata finu à chì a luce ùn pò micca ghjunghje à l'ochju, furmendu una cataratta.

nutizie-1

In a storia di u trattamentu di cataratte, in a Cina antica, ci era un trattamentu di agulla chì hà dumandatu à u duttore di mette un pirtusu in a lente è lasciate un pocu di luce in l'ochju.Ma in i tempi muderni, cù lenti artificiali i pazienti ponu ricuperà a visione per avè rimpiazzatu a lente originale di l'ochju.

Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, Chines hà dettu chì ci sò diverse opzioni di lenti intraoculari per risponde à i bisogni persunalizati di i pazienti.Per esempiu, i pazienti in forte bisognu di visione dinamica per sportu o guida ponu cunsiderà una lente intraoculare cuntinuu di gamma visuale.

A pandemia di COVID-19 hà ancu spintu u putenziale di crescita di l'ecunumia di stà in casa, postu chì più persone stanu in casa più longu è cumprà più prudutti di salute persunale cum'è a salute oculare è orale, a cura di a pelle è altri prudutti, disse Chines.

nutizie-2