• L'impresa italiana di lenti hà una visione per l'avvene di a Cina

SIFI SPA, a cumpagnia oftalmica italiana, investirà è creerà una nova cumpagnia in Pechino per sviluppà è pruduce lenti intraoculari di alta qualità per approfonde a so strategia di lucalizazione è sustene l'iniziativa cinese Healthy China 2030, hà dettu u so altu dirigente.

Fabrizio Chines, presidente è CEO di SIFI, hà dettu ch'ellu hè vitale per i pazienti di sceglie e migliori suluzioni di trattamentu è opzioni di lenti per acquistà una vista chjara.

"Cù a lente intraoculare innovativa, a prucedura d'implementazione pò esse accurtata à un paru di minuti invece di ore cum'è in u passatu", disse.

A lente di l'ochju umanu hè equivalente à quella di a camera, ma à misura chì e persone invechjanu, pò diventà sfocata finu à chì a luce ùn pò ghjunghje à l'ochju, furmendu una cataratta.

nutizie-1

In a storia di u trattamentu di e cataratte, ci era un trattamentu cù l'agulla chì si sparghjia in l'antica Cina, chì esigeva chì u duttore facessi un foru in a lente è lascià entre un pocu di luce in l'ochju. Ma in i tempi muderni, cù e lenti artificiali, i pazienti ponu ricuperà a vista rimpiazzendu a lente originale di l'ochju.

Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, Chines hà dettu chì ci sò diverse opzioni di lenti intraoculari per risponde à i bisogni persunalizati di i pazienti. Per esempiu, i pazienti chì anu un forte bisognu di visione dinamica per u sport o a guida ponu cunsiderà una lente intraoculare à gamma visuale cuntinua.

A pandemia di COVID-19 hà ancu spintu u putenziale di crescita di l'ecunumia di stà in casa, postu chì più persone stanu in casa più longu è compranu più prudutti di salute persunale cum'è a salute di l'ochji è orale, a cura di a pelle è altri prudutti, hà dettu Chines.

nutizie-2