• Sì avete più di 40 anni è avete difficultà per vede stampa chjuca cù i vostri occhiali attuali, probabilmente avete bisognu di lenti multifocali.

Nisuna preoccupazione - questu ùn significa micca chì avete da portà bifocali o trifocali spiacevoli.Per a maiò parte di a ghjente, i lenti progressivi senza linea sò una opzione assai megliu.

Chì sò i lenti progressivi?

avsdf

I lenti progressivi sò lenti multifocali senza linea chì pareanu esattamente u listessu cum'è lenti di visione unica.In altri palori, i lenti progressivi vi aiuterà à vede chjaramente à tutte e distanze senza quelli fastidiosi (è chì definiscenu l'età) "ligni bifocali" chì sò visibili in bifocali regulari è trifocali.

U putere di lenti prugressivi cambia gradualmente da un puntu à u puntu nantu à a superficia di a lente, dendu a putenza curretta di lenti per vede l'uggetti chjaramente à quasi ogni distanza.

I bifocali, invece, anu solu dui putenzi di lenti - unu per vede l'uggetti distanti chjaramente è un secondu putere in a mità inferiore di a lente per vede chjaramente à una distanza di lettura specifica.A junction trà sti zoni di putenza distinti distinti hè definitu da una "linea bifocale" visibile chì taglia u centru di a lente.

Lenti progressivi, à volte sò chjamati "bifocali senza linea" perchè ùn anu micca sta linea bifocale visibile.Ma i lenti progressivi anu un disignu multifocale significativamente più avanzatu cà i bifocali o trifocali.

Lenti prugressivi premium, di solitu furnisce u megliu cunfortu è prestazione, ma ci sò ancu parechje altre marche è funzioni supplementari, cum'è lenti progressivi fotocromatiche, lente progressive bluecut è cusì, è materiali variati.Pudete truvà un adattatu per voi stessu nantu à a nostra paginahttps://www.universeoptical.com/progressive-lenses-product/.

A maiò parte di e persone cumincianu à avè bisognu di occhiali multifocali à qualchì tempu dopu à l'età di 40 anni. Questu hè quandu un cambiamentu d'età normale in l'ochju chjamatu presbiopia reduce a nostra capacità di vede chjaramente da vicinu.Per qualchissia cù presbiopia, i lenti progressivi anu benefizii visuali è cusmetichi significativi cumparatu cù i bifocali tradiziunali è trifocali.

U disignu multifocale di lenti prugressivi offre sottu benefici impurtanti:

Fornisce una visione chjara à tutte e distanze (piuttostu chè à duie o trè distanze di vista distinte).

Elimina i fastidiosi "salti d'imaghjini" causati da bifocali è trifocali.Questu hè induve l'uggetti cambianu bruscamente in a chiarità è a pusizione apparente quandu i vostri ochji si movenu attraversu e linee visibili in queste lenti.

Perchè ùn ci sò micca "line bifocali" visibili in lenti prugressivi, vi dà un aspettu più ghjovanu cà bifocali o trifocali.(Questa sola raghjoni pò esse perchè più persone oghje portanu lenti progressivi cà u numeru chì portanu bifocali è trifocali cumminati).