• Sè avete più di 40 anni è avete difficultà à vede e piccule lettere cù i vostri occhiali attuali, probabilmente avete bisognu di lenti multifocali.

Ùn vi ne fate - questu ùn significa micca chì duvete purtà lenti bifocali o trifocali spiacevoli. Per a maiò parte di a ghjente, e lenti progressive senza linee sò una opzione assai megliu.

Chì sò e lenti progressive?

avsdf

E lenti progressive sò lenti multifocali senza linea chì parenu esattamente listesse à e lenti monofocali. In altre parole, e lenti progressive vi aiuteranu à vede chjaramente à tutte e distanze senza quelle fastidiose (è chì definiscenu l'età) "linee bifocali" chì sò visibili in e lenti bifocali è trifocali regulari.

A putenza di e lenti progressive cambia gradualmente da puntu à puntu nantu à a superficia di a lente, furnendu a putenza di lente curretta per vede l'uggetti chjaramente à praticamente ogni distanza.

I bifocali, invece, anu solu duie putenze di lente - una per vede l'uggetti luntani chjaramente è una seconda putenza in a mità inferiore di a lente per vede chjaramente à una distanza di lettura specificata. A junzione trà queste zone di putenza distintamente diverse hè definita da una "linea bifocale" visibile chì taglia u centru di a lente.

E lenti progressive, qualchì volta chjamate "bifocali senza linea" perchè ùn anu micca sta linea bifocale visibile. Ma e lenti progressive anu un disignu multifocale significativamente più avanzatu chè e bifocali o e trifocali.

E lenti progressive premium, di solitu furniscenu u megliu cunfortu è prestazioni, ma ci sò parechje altre marche è funzioni supplementari, cum'è lenti progressive fotocromatiche, lenti progressive bluecut è cusì, è materiali vari. Pudete truvà una adatta per voi nantu à a nostra pagina.https://www.universeoptical.com/progressive-lenses-product/.

A maiò parte di a ghjente principia à avè bisognu di occhiali multifocali dopu à 40 anni. Questu hè quandu un cambiamentu nurmale di l'invecchiamentu in l'ochju chjamatu presbiopia riduce a nostra capacità di vede chjaramente da vicinu. Per chiunque cun presbiopia, e lenti progressive anu benefici visuali è estetichi significativi paragunati à e lenti bifocali è trifocali tradiziunali.

U disignu multifocale di e lenti progressive offre i seguenti vantaghji impurtanti:

Fornisce una visione chjara à tutte e distanze (piuttostu chè à solu duie o trè distanze di visualizazione distinte).

Elimina u fastidiosu "saltu d'imagine" causatu da lenti bifocali è trifocali. Hè quì chì l'uggetti cambianu bruscamente in chiarezza è pusizione apparente quandu i vostri ochji si movenu nantu à e linee visibili in queste lenti.

Siccomu ùn ci sò micca "linee bifocali" visibili in e lenti progressive, vi danu un aspettu più giovanile chè i bifocali o i trifocali. (Questa sola ragione pò esse a ragione per a quale più persone oghje portanu lenti progressive chè u numeru di quelli chì portanu bifocali è trifocali inseme.)