• Cumu prevene a fatigue visuale?

A fatigue visuale hè un gruppu di sintomi chì facenu chì l'ochju umanu guardà l'ogetti più di a so funzione visuale chì pò sopportà per diverse cause, risultatu in disgrazia visuale, discomfort oculare o sintomi sistemichi dopu l'usu di l'ochji.

Studi epidemiologichi dimustranu chì 23% di i zitelli in età scola, 64% ~ 90% di l'utilizatori di l'urdinatore è u 71,3% di i malati di l'ochju seccu avianu diversi gradi di sintomi di fatigue visuale.

Allora cumu si deve esse alleviata o prevenuta a fatigue visuale??

1. Dieta equilibrata

I fattori dietetichi sò fatturi regulatori impurtanti ligati à l'incidenza di fatigue visuale.Un supplementu dieteticu adattatu di nutrienti pertinenti pò prevene è ritardà l'occurrence è u sviluppu di a fatigue visuale.I ghjovani piace à manghjà snacks, bevande è fast food.Stu tipu d'alimentu hà pocu valore nutrizionale, ma hà assai calori.L'ingesta di sti alimenti deve esse cuntrullata.Manghjate menu da asportu, cucinate più è manghjate una dieta equilibrata

 fatica1

2. Aduprate gocce oculari cun prudenza

Diversi gocce per l'ochji anu u so propiu usu, cum'è u trattamentu di l'infizzioni oculari, a riduzione di a pressione intraoculare, l'infiammazione è u dulore, o l'allevamentu di l'ochji secchi.Cum'è l'altri drogherie, parechji gocce per l'ochji anu un certu gradu di effetti secundari. L'usu frequente di gocce per l'ochju ùn solu causarà a dependenza di droghe, riduce a funzione autopulizia di l'ochji, ma ancu causanu danni à a cornea è a cungiuntiva.E gocce per l'ochji chì cuntenenu ingredienti antibacteriali ponu ancu fà i batteri in l'ochji resistenti à e droghe.Una volta chì una infezzione oculare si trova, ùn hè micca faciule di trattà.

 fatica 2

3. Assegnazione raghjone di l'ore di travagliu

I studii anu dimustratu chì l'intervalli regulari ponu restaurà u sistema regulatori di l'ochju. A seguita di a regula 20-20-20 richiede una pausa di 20 seconde da u screnu ogni 20 minuti.Sicondu i tempi di optometria, l'optometrista di California Jeffrey Anshel hà designatu una regula 20-20-20 per facilità u restu è prevene a fatigue oculare.Questu hè, pigliate una pausa ogni 20 minuti di usu di l'urdinatore è fighjate à u paisaghju (preferibbilmente verde) à 20 piedi (circa 6m) di distanza per almenu 20 seconde.

 fatica 3

4. Purtate lenti anti-fatica

Lenti otticu anti-fatica di l'Universu adopta un disignu asimmetricu, chì pò ottimisà a funzione di fusione di visione binoculare, in modu chì pò avè un campu di visione d'alta definizione è largu quandu cercanu vicinu è luntanu.L'usu di a funzione di regulazione ausiliaria di l'usu vicinu pò riduce in modu efficace i sintomi di a secchezza di l'ochji è u mal di testa causati da a fatigue visuale.In più, trè sfarenti tippi di luce più bassa di 0.50, 0.75 è 1.00 sò pensati per ogni tipu di persone à sceglie, chì ponu efficacemente riduce a fatigue visuale causata da l'usu di l'ochji longu è scuntrà ogni tipu di travagliadori vicinu, cum'è i studienti. , impiegati, pittori è scrittori.

A lente di sollievu di a fatigue ottica di l'universu hà un tempu d'adattazione breve per i dui ochji.Hè soprattuttu adattatu per i principianti.Hè una lente funziunale dispunibule per tutti.Pò esse aghjuntu ancu cù disinni speciali cum'è a resistenza à l'impattu è a resistenza di u lume blu per risolve u prublema di fatigue visuale.

 fatica 4