• COME SCEGLIE A TUA LENTE FOTOCROMICA ADATTA ?

LENTE FOTOCROMICA 1

A lente fotocromica, cunnisciuta ancu com'è lente di reazione di luce, hè fatta secondu a teoria di a reazione reversibile di l'intercambiu di luce è culore.Lenti fotocromatiche ponu scurisce rapidamente sottu u sole o a luce ultravioletta.Puderà bluccà a luce forte è assorbe a luce ultravioletta, è ancu assorbe a luce visibile neutralmente.Torna in u bughju, pò restaurà rapidamente u statu chjaru è trasparente, assicurendu a trasmittanza di luce di a lente.Per quessa, i lenti fotocromichi sò adattati per l'usu interni è esterni à u stessu tempu per prevene danni à l'ochji da a luce di u sole, a luce ultravioletta è u glare.

In generale, i culori principali di lenti fotocromatiche sò grisgi è marroni.

Grigio fotocromatico:

Pò assorbe a luce infrarossa è u 98% di a luce ultravioletta.Quandu guardà l'uggetti attraversu lenti grise, u culore di l'uggetti ùn serà micca cambiatu, ma u culore diventerà più scuru, è l'intensità di a luce serà ridutta in modu efficace.

Marrone fotocromatico:

Pò assorbe u 100% di i raghji ultravioletti, filtrà a luce blu, migliurà u cuntrastu visuale è a chiarità, è a luminosità visuale.Hè adattatu per portà in una contaminazione di l'aria severa o cundizioni di nebbia, è hè una bona scelta per i cunduttori.

LENTE FOTOCROMICA 2

Cumu ghjudicà e lenti fotocromatiche sò boni o cattivi?

1. A vitezza di cambià di culore: I boni lenti chì cambianu u culore anu una velocità di cambiamentu di culore veloce, ùn importa micca da chjaru à scuru, o da scuru à chjaru.

2. A prufundità di u culore: u più forte i raghji ultraviolet di una bona lente fotocromica, u più scuru serà u culore.E lenti fotocromatiche ordinarie ponu esse incapaci di ghjunghje à un culore profundo.

3. Un paru di lenti fotocromatiche cù basamente u listessu culore di basa è u culore sincronizatu chì cambia a velocità è a prufundità.

4. Bon colore cambiante endurability è longevità.

LENTE FOTOCROMICA 3

Tipi di lenti fotocromatiche:

In termini di tecnica di produzzione, ci sò basicamente dui tipi di lenti fotocromatiche: Per materiale, è per rivestimentu (spin coating / dipping coating).

Oghje, a lente fotocromatica populari per materiale hè principarmenti 1.56 indici, mentre chì e lenti fotocromatiche fatte da revestimentu anu più scelte, cum'è 1.499/1.56/1.61/1.67/1.74/PC.

A funzione di taglio blu hè stata integrata in lenti fotocromatiche per furnisce più prutezzione per l'ochji.

LENTE FOTOCROMICA 4

Precauzioni per l'acquistu di lenti fotocromatiche:

1. Se a diffarenza di dioptria trà i dui ochji hè più di 100 gradi, hè cunsigliatu di sceglie lenti fotocromatiche fatte da u revestimentu, chì ùn pruvucarà micca diverse sfumature di decolorazione di lenti per via di u differente spessore di e duie lenti.

2. Se i lenti fotocromatiche sò purtati per più di un annu, è o unu hè dannatu è deve esse rimpiazzatu, hè cunsigliatu di rimpiazzà tutti dui inseme, in modu chì l'effettu di decolorazione di e duie lenti ùn serà micca diversu per via di u tempu di usu differente di i dui lenti.

3. Sì avete una pressione intraocular alta o glaucoma, ùn porta micca lenti fotocromatiche o occhiali di sole.

Una guida per portà filmi chì cambianu u culore in l'invernu:

Quantu duranu generalmente e lenti fotocromatiche?

In u casu di un bonu mantenimentu, u rendiment di lenti fotocromatiche pò esse mantinutu da 2 à 3 anni.L'altri lenti ordinarii anu ancu oxidatu è gialli dopu l'usu di ogni ghjornu.

Cambiarà u culore dopu un periudu di tempu?

Se a lente hè purtata per un periudu di tempu, se a capa di film cascà o a lente hè purtata, affettarà u rendiment di decolorazione di u film fotocromicu, è a decolorazione pò esse irregolare;se a decolorazione hè prufonda per un bellu pezzu, l'effettu di a decolorazione serà ancu affettatu, è pò esse a decolorazione di fallimentu o esse in un statu scuru per un bellu pezzu.Chjamemu tali lenti fotocromatiche hà "mortu".

LENTE FOTOCROMICA 5

Cambiarà u culore in i ghjorni nuvole ?

Ci sò ancu raghji ultraviolet in i ghjorni nuvole, chì attivà u fattore di decolorazione in a lente per fà attività.U più forte i raghji ultraviolet, u più profonda a decolorazione;più a temperatura hè più alta, più ligera a decolorazione.A temperatura hè bassu in l'inguernu, a lente sguassate lentamente è u culore hè prufondu.

LENTE FOTOCROMICA6

Universe Optical hà una gamma completa di lenti fotocromatiche, per i dettagli, andate à:

https://www.universeoptical.com/photo-chromic/

https://www.universeoptical.com/blue-cut-photo-chromic/