• Quantu sapete di lenti fotocromatiche?

Fotocromaticalente, hè aLentille à lunettes sensibles à la lumière qui s'assombrit automatiquement à la lumière du soleil et s'éclaircit en cas de lumière réduite.

sfd

Se pensate di lenti fotocromatiche, in particulare per a preparazione di a stagione estiva, quì sò parechje cose chì vi aiutanu à sapè nantu à lenti fotocromatiche, cumu funzionanu, cumu si prufittà da elli è cumu truvà i migliori per voi.

Cumu funziona lenti fotocromatiche

E molécule rispunsevuli di fà scurisce lenti fotocromatiche sò attivate da a radiazione ultravioletta di u sole.Una volta esposte, e molécule in lenti fotocromatiche cambianu a struttura è si movenu, travagliendu per scurisce, assorbe a luce è prutegge i vostri ochji da i raghji dannusu di u sole.

In più di u monomeru fotocromaticu, una nova tecnulugia di spin-coating permette chì e lenti di lenti fotocromatiche sò dispunibuli in quasi tutti i materiali è i disinni di lenti, cumprese lenti à altu indice, lenti bifocali è progressivi.

Stu revestimentu fotocromaticu hè custituitu da trilioni di molécule minuscule di alogenuro d'argentu è di cloruru, chì reagiscenu à a radiazione ultravioletta (UV) in u sole.

Beneficii di lenti fotocromatiche

Perchè l'esposizione di a vita di una persona à a luce di u sole è a radiazione UV hè stata assuciata cù cataratte più tardi in a vita, hè una bona idea di cunsiderà lenti fotocromatiche per l'occhi di i zitelli è ancu per l'occhiali per l'adulti.

Ancu se e lenti fotocromatiche costanu più di lenti trasparenti per occhiali, offrenu a cunvenzione di riduce a necessità di portà un paru di lenti di sole di prescrizione cun voi in ogni locu.

Un benefiziu aghjuntu di lenti fotocromatiche hè chì pruteghjanu i vostri ochji da u 100 per centu di i raggi UVA è UVB dannosi di u sole.

Quali lenti fotocromatiche sò adatte per voi?

Una quantità di marche offre lenti fotocromatiche per lenti.Cumu pudete ottene u megliu per i vostri bisogni?Accuminciate per pensà à e vostre attività di ogni ghjornu è u stilu di vita.

Sè vo site all'apertu, pudete cunsiderà vetru fotocromaticu cù frames più durable è materiali di lenti resistenti à l'impattu, cum'è policarbonate o Ultravex, chì sò u materiale di lenti più sicuru per i zitelli, chì furnisce finu à 10 volte a resistenza à l'impattu di l'altri materiali di lenti.

Sè vo site più preoccupatu per avè una prutezzione extra cum'è avete bisognu di travaglià in un urdinatore tuttu u ghjornu, pudete cunsiderà lenti fotocromatiche più funzione di filtru di luce blu.Ancu a lente ùn si scurarà in l'internu, pudete ancu ottene a megliu prutezzione di luci blu d'alta energia quandu guardate una schermu.

2

Quandu avete bisognu di guidà in a matina o viaghjà in u clima cuposu, pudete cunsiderà lenti fotocromatiche marroni.Hè perchè filtra tutti l'altri culori cusì bè chì pudete vede chjaramente è truvà a direzzione ghjusta.

Sè site interessatu in più cunniscenze nantu à lenti fotocromatiche, pls riferitehttps://www.universeoptical.com/photo-chromic/