• Avvisu di vacanze è pianu di ordine prima di CNY

Per quessa, vulemu informà tutti i clienti nantu à duie vacanze impurtanti in i mesi dopu.

Festa naziunale: da u 1 à u 7 ottobre di u 2022
Vacanze di l'annu novu cinese: da u 22 di ghjennaghju à u 28 di ghjennaghju di u 2023

Comu sapemu, tutte e cumpagnie specializate in l'affari internaziunali soffrenu di e vacanze CNY ogni annu.Hè a stessa situazione per l'industria di lenti ottiche, ùn importa micca e fabbriche di lenti in Cina o i clienti stranieri.

Per CNY 2023, chjudemu da u 22 di ghjennaghju à u 28 di ghjennaghju per a festa publica.Ma l'influenza negativa attuale serà assai più longa, da u 10 di ghjennaghju à u 10 di ferraghju di u 2023. A quarantena cuntinua per COVID rende ancu peghju in l'ultimi anni.

1. Per e fabbriche, u dipartimentu di pruduzzione serà custrettu à riduce a capacità passu à passu da u principiu di ghjennaghju, postu chì alcuni travagliadori immigrati tornanu in casa natale per vacanze.Inevitabbilmente aggraverà i dulori di u calendariu di produzzione digià strettu.

Dopu à e vacanze, anche se a nostra squadra di vendita torna immediatamente u 29 di ghjennaghju, u dipartimentu di produzzione deve riavvia passu per passu è ripiglià à a piena capacità finu à u 10 di ferraghju 2023, aspittendu u ritornu di u vechju travagliadore immigratu è u reclutamentu per più novi travagliadori.

2. Per l'imprese di trasportu lucali, cum'è per a nostra sperienza, cessanu di cullà è di mandà e merchenzie da a nostra cità à u portu di Shanghai versu u 10 di ghjennaghju, è ancu prima di ghjennaghju per u portu di carica cum'è Guangzhou / Shenzhen.

3. Per i spedizionieri di spedizioni internaziunali, per via di l'estrema quantità di carichi chì piglianu per u trasportu prima di vacanze, inevitabbilmente portanu à altri prublemi, cum'è a congestione di u trafficu in u portu, l'esplosione di magazzini, un grande aumentu di u costu di spedizione è cusì.

Pianu d'ordine
Per assicurà chì tutti i clienti anu abbastanza inventariu di stock durante a nostra stagione di vacanze, dumandemu sinceramente a vostra amable cooperazione nantu à i seguenti aspetti.

1. Per piacè cunsiderà a workability per aumentà a quantità di l'ordine un pocu più di a dumanda attuale, per assicurà l'aumentu di vendita potenziale in a nostra stagione di vacanze.

2. Per piacè fate l'ordine u più prestu pussibule.Suggeremu di fà ordini prima di a fine d'ottobre, se pensate di spedirli prima di e nostre vacanze CNY.

In tuttu, speremu chì tutti i clienti ponu avè un pianu megliu per l'ordine è a logistica per assicurà una bona crescita di l'affari per l'annu novu 2023. Universe Optical sempre fa sforzi pienu per sustene i nostri clienti è minimizzà sta influenza negativa, offre un serviziu considerableu: https: //www.universeoptical.com/3d-vr/