• Lenti funziunali

In più di a funzione di currezzione di a vostra visione, ci sò alcune lenti chì ponu furnisce alcune altre funzioni subsidiarii, è sò lenti funziunali.Lenti funzionali ponu purtà un effettu favurevule à i vostri ochji, migliurà a vostra sperienza visuale, alleviate a fatigue di a vista o prutegge i vostri ochji da a luce dannosa ...

I lenti funzionali anu tanti tipi di benefici è ognuna di elli hà un usu specificu, cusì duvete amparà nantu à elli prima di sceglie lenti.Eccu i principali lenti funziunali chì Universe Optical pò furnisce.

1 (2)

Lenti Bluecut

I nostri ochji sò in periculu di luce blu d'alta energia dannosa, chì emette da parechje fonti, cum'è l'illuminazione fluorescente dura, i schermi di l'urdinatore è l'elettronica persunale.A ricerca indica chì l'esposizione intensiva à a luce blu puderia causà degenerazione maculare di l'ochju, fatigue oculare, è hè più dannusu per i neonati.L'obiettivo Bluecut hè una soluzione tecnologicamente rivoluzionaria à tali prublemi visuali bluccà e luci blu dannosi trà lunghezze d'onda di 380-500 mm.

Lenti fotocromatiche

L'ochji umani sò in azzione constante è reazione à i stimuli esterni di u nostru circondu.Cume l'ambienti cambianu, cusì cambianu e nostre richieste visuali.A serie di lenti fotocromatiche Universe furnisce una adattazione assai cumpleta, còmuda è còmuda à diverse cundizioni di luce.

Lente fotocromatica Bluecut

Lenti Photochromic Bluecut sò grandi per l'utilizatori di dispositivi digitale chì passanu u tempu in casa quant'è fora.A nostra vita di ogni ghjornu sperimenta cambiamenti frequenti da l'internu à e nostre porte.Inoltre, rispundemu largamente nantu à i dispositi digitale per travaglià, amparà è divertimentu.A lenti di taglio blu fotocromatica di l'Universu hè pronta per aiutà vi da l'effettu negativu di a luce UV è blu, purtendu l'adattazione automatica à e diverse cundizioni di luce.

2

Lente à forte impattu

I lenti d'impattu anu una resistenza eccellente à l'impattu è a rottura, adattati per tutti, in particulare quelli chì necessitanu una prutezzione extra cum'è i zitelli, i fan di sport, i cunduttori, etc.

Rivestimenti high-tech

Dedicatu à l'innuvazione di a nova tecnulugia di rivestimentu, Universe Optical hà avutu parechji rivestimenti antiriflettenti d'alta tecnulugia cù prestazioni senza pari.

Spergu chì l'infurmazioni sopra sò utili per voi per capiscenu megliu nantu à e diverse tipi di lenti funziunali.Sè avete bisognu di più infurmazione, per piacè cuntattateci.Universe Optical fa sempre sforzi cumpleti per sustene i nostri clienti offrendu un serviziu considerableu.https://www.universeoptical.com/stock-lens/