• Cura di l'occhiali in summa

In l'estiu, quandu u sole hè cum'è u focu, hè di solitu accumpagnatu da e cundizioni di pioggia è sudatu, è e lenti sò relativamente più vulnerabile à l'alta temperatura è l'erosione di a pioggia.E persone chì portanu occhiali sguassate i lenti più freti.U filmu di lenti pò scoppia è cracking per causa di un usu impropriu.L'estiu hè u periodu quandu a lente hè dannata u più veloce.Cumu prutegge u revestimentu di lenti da danni, è allargà u ciculu di vita di i vetri?

lunettes 1

A. Per evitari tuccà a lente cù a pelle

Avemu da pruvà à prevene i lenti di l'occhiali da toccu a pelle è mantene u latu di u nasu di u quadru di l'occhiale è u bordu inferjuri di a lenti di l'occhiali alluntanati da e guance, per riduce u cuntattu cù u sudore.

Duvemu ancu pulisce i nostri vetri ogni matina quandu lavamu a faccia.Pulite e particelle di cendra flottante nantu à i lenti di lenti cù l'acqua, è assorbe l'acqua cù un pannu di pulizia di lenti.Hè cunsigliatu d'utilizà una suluzione debule alkalina o neutrale di cura, piuttostu cà l'alcohol medicale.

B. U quadru di vetru deve esse disinfettatu è mantinutu

Pudemu andà à a buttrega ottica o aduprà una suluzione di cura neutra per pulizziari i tempii, i specchi, è i coperchi di e gambe.Pudemu ancu aduprà l'equipaggiu ultrasonicu per pulisce i vetri.

Per u quadru di piastra (cunnisciutu cumunimenti cum'è "quadru plasticu"), per via di u calore estremu in l'estiu, hè propensu à a deformazione di curvatura.In questu casu, duvete andà à a buttrega otticu per l'ajustamentu di plastica.Per evitari danni à a pelle da u materiale di u quadru di a piastra invechjata, hè megliu disinfettà u quadru di foglia cù l'alcohol medicale ogni duie simane.

lunettes 2

C. TIPS di mantenimentu di lunettes

1. Pigliate è purtate l'occhiali cù e duie mani, manighjate cun cura, è mette a lenti à l'upside quandu si mette, è guardate in u casu di lenti quandu ùn hè micca necessariu.

2. Se u quadru di u spettaculu hè strettu o incòmode o u vitu hè soltu, duvemu aghjustà u quadru à l'ottica.

3. Dopu avè usatu i vetri ogni ghjornu, sguassate l'oliu è l'acidu di sudore nantu à i pads di u nasu è u quadru in u tempu.

4. Avemu da pulizziari i cusmetichi è altri prudutti di bellezza cù ingredienti chimichi da u quadru chì sò faciuli di fade u quadru.

5. Evitate di mette vetri in alta temperatura, cum'è riscaldatori, vittura chjusa in veranu, casa sauna.

lunettes 4 occhiali 3

Tecnulugia Universale di Multi Coating Optical Hard

Per assicurà u rendiment otticu è u revestimentu di lenti di alta qualità, Universe Optical introduce l'equipaggiu di rivestimentu duru SCL impurtatu.A lenti passa per i dui prucessi di prima è u top coating, facendu a lente più forte resistenza à l'usura è resistenza à l'impattu, chì ponu tutti passà i requisiti di a certificazione US FDA.Per assicurà a trasmittanza di luce elevata di a lente, Universe Optical usa ancu a macchina di rivestimentu Leybold.Per mezu di a tecnulugia di rivestimentu di vacuum, a lente hà una trasmittanza più alta, un rendimentu anti-riflessu megliu, resistenza à i graffi è durabilità.

Per più prudutti speciali di lenti di rivestimentu d'alta tecnulugia, pudete vede i nostri prudutti di lenti:https://www.universeoptical.com/technology_catalog/coatings/