• Eyewear diventa sempre più digitalizazione

U prucessu di trasfurmazioni industriale si move oghje versu u digitalezazione.A pandemia hà acceleratu sta tendenza, littiralmente a primavera ci imbarcà in u futuru in un modu chì nimu ùn si pudia aspetta.

A corsa versu u digitalezazione in l'occhiali l'industria hà inclusu una seria di cambiamenti strutturali in l'imprese (cum'è in altri industrii), ma hà ancu purtatu innuvazione in termini di prudutti.

Cambiamenti in cumpagnie ottiche è magazzini

I mudelli novi, u fruttu di digitalezazione, sparte un leitmotiv in a creazione di strumenti di dialogu inusual trà u fabricatore è l'ottici, pensati à aiutà questi ultimi finu à l'assistenza post-vendita.Questi includenu u restyling di i siti web di a cumpagnia,cuncepitu in vista di simplificazione, l'intruduzioni di piattaforme business-to-business è u rinfurzamentu di i servizii di supportu di chat per i clienti.

In questu prucessu, l'impurtanza di u software CRM (Customer Relationship Management) hè cresciuta, per creà relazioni cuntinue cù l'utilizatori finali grazia à l'esperienze di i clienti chì attivanu i risultati drive-to-store.

In l'ultimu annu è mezu, avemu vistu ancu u sviluppu di arnesi per u labburatoriu, chì eliminanu a necessità di cuntattu strettu cù i clienti, è ancu di software per creà vetri virtuali customizati.

In quantu à i servizii digitali aduttati in magazzini, hè di sicuru chì Internet è e social media sò stati trasfurmati in questi mesi in arnesi vitali per i magazzini di l'ottica.

Parechje campagni di cumunicazione oghje si cuncentranu nantu à e shopping online (senza trascuratà altri formati), è questi sò ligati à prughjetti di cummercializazione lucali / social media, chì furnisce un cuntenutu ad hoc.Di novu in sinergia cù e campagne, alcune imprese anu sviluppatu materiale di cumunicazione digitale in Corners interattivi, induve cuntinueghjanu à cuntà a so storia in a buttrega.

A nova visione hà bisognu

I novi stili di vita - cù l'usu di u travagliu intelligente è l'insegnamentu remotu, à fiancu à un aumentu generale di l'usu di i dispositi - rapprisentanu avà una piattaforma impurtante per i prufessiunali di cura di l'ochju perchè hè stata sensibilizata nantu à a prutezzione di l'ochji è i novi bisogni ottici.

Per esempiu, u prublema di prutezzione di i nostri ochji da i raggi di luce blu dannosa hè avà fundamentale.A prova di questu ghjunghje cù dati da Google Trend: se guardemu e ricerche in linea per u tema "luce blu" in l'ultimi cinque anni, pudemu vede una crescita marcata in l'ultimu annu, righjunghjendu un piccu trà u 29 di nuvembre è u 5 di dicembre di u 2020. .

In questu ultimu annu, l'imprese oftalmichi anu in fattu cuncentrazione annantu à questu tema, prupunendu suluzioni specifiche per ottimisà u rendiment visuale in u travagliu è per riduce u stress oculare è a fatigue causata da a sopraesposizione à a luce blu dannosa.

Universuotticuvi furnisce parechji tippi di lenti progressivi per prutege i vostri ochji è risponde à e vostre novi bisogni di visione.Per i dettagli, per piacèfucalizza nantu à i nostri prudutti:www.universeoptical.com/products/