• L'occhiali diventanu sempre più digitalizati

U prucessu di trasfurmazione industriale si move oghje versu u digitalezazione. A pandemia hà acceleratu sta tendenza, litteralmente facenduci entre in u futuru in un modu chì nimu ùn s'aspittava.

A corsa versu u digitalezazione in l'occhiali L'industria hà inclusu una seria di cambiamenti strutturali in l'imprese (cum'è in altre industrie) ma hà ancu purtatu innovazione in termini di prudutti.

Cambiamenti in e cumpagnie è i magazini ottici

I novi mudelli, u fruttu di u digitalezazione, spartenu un leitmotiv in a creazione di strumenti di dialogu inusuali trà u fabricatore è l'ottici, pensati per aiutà questi ultimi finu à l'assistenza post-vendita. Quessi includenu u restyling di i siti web di l'imprese,cuncipitu cù una perspettiva di simplificazione, l'introduzione di piattaforme business-to-business è u rinfurzamentu di i servizii di supportu per chat per i clienti.

In questu prucessu, l'impurtanza di u software CRM (Customer Relationship Management) hè cresciuta, per creà relazioni cuntinue cù l'utente finale grazia à sperienze di i clienti impegnative chì attivanu risultati drive-to-store.

In l'ultimu annu è mezu, avemu vistu ancu u sviluppu di strumenti per u laburatoriu, chì eliminanu a necessità di un cuntattu strettu cù i clienti, è ancu di software per creà occhiali virtuali persunalizati.

In quantu à i servizii digitali aduttati in magazinu, hè evidente chì l'internet è i social media sò stati trasformati in questi mesi in strumenti vitali per i negozii di ottici.

Oghje, parechje campagne di cumunicazione si cuncentranu nantu à e compra in linea (senza trascurà altri furmati), è queste sò ligate à prughjetti di marketing lucale/di e rete suciale, furnendu cuntenutu ad hoc. Sempre in sinergia cù e campagne, alcune imprese anu sviluppatu materiale di cumunicazione digitale in Corners interattivi, induve cuntinueghjanu à cuntà a so storia in u magazinu.

Novi bisogni di visione

I novi stili di vita - cù l'usu di u travagliu intelligente è di l'insignamentu à distanza, à fiancu à un aumentu generale di l'usu di i dispusitivi - rapprisentanu avà una piattaforma impurtante per i prufessiunali di a cura di l'ochji perchè hè stata sensibilizzata à a prutezzione di l'ochji è à i novi bisogni ottici.

Per esempiu, a quistione di prutege i nostri ochji da i raggi di luce blu dannosi hè avà fundamentale. A prova di questu ghjunghje cù i dati di Google Trend: se guardemu e ricerche in linea per u tema "luce blu" in l'ultimi cinque anni, pudemu vede una crescita marcata in l'ultimu annu, righjunghjendu un piccu trà u 29 di nuvembre è u 5 di dicembre di u 2020.

In quest'ultimu annu, e cumpagnie oftalmiche si sò in fatti cuncentrate nantu à questu prublema, pruponendu suluzioni specifiche per ottimizà e prestazioni visuali durante u travagliu è per riduce u stress è a fatica oculare causati da a sovraesposizione à a luce blu dannosa.

UniversuOtticuVi furnisce parechji tipi di lenti progressive per prutege i vostri ochji è risponde à i vostri novi bisogni di visione. Per i dettagli, per piacècuncentratevi nantu à i nostri prudutti:www.universeoptical.com/products/