• Fattore essenziale contr'à a miopia: Riserva di ipermetropia

Chì ghjèIpermetropiaRriserva?

Si riferisce à chì l'assi otticu di i zitelli nati è i zitelli in età prescolare ùn ghjunghjenu micca à u livellu di l'adulti, cusì chì a scena vista da elli appare daretu à a retina, furmendu ipermetropia fisiologica.Questa parte di a dioptria pusitiva hè ciò chì avemu chjamatu Hypermetropia Reserve.

In generale, l'ochji di i zitelli nascuti sò hyperopic.Per i zitelli sottu à 5 anni, u standard di visione nurmale difiere di quellu di l'adulti, è questu standard hè strettamente ligatu à l'età.

Poveri abitudini di cura di l'ochju è longu tempu fighjendu u screnu di i prudutti elettronichi, cum'è u telefuninu o tableta PC, accelerà u cunsumu di l'ipermetropia fisiologica è causanu miopia.Per esempiu, un zitellu di 6 o 7 anni hà una riserva di ipermetropia di 50 dioptrie, chì significa chì questu zitellu hè prubabile di diventà miope in a scola elementaria.

Gruppu di età

Riserva di ipermetropia

4-5 anni

+2,10 à +2,20

6-7 anni

+1,75 à +2,00

8 anni

+ 1,50

9 anni

+ 1,25

10 anni

+ 1,00

11 anni

+ 0,75

12 anni

+ 0,50

A riserva di ipermetropia pò esse cunsiderata cum'è un fattore protettivu per l'ochji.In generale, l'assi otticu diventerà stabile finu à l'età di 18 anni, è a dioptria di miopia serà ancu stabile per quessa.Per quessa, mantene una riserva d'ipermetropia appruvata in prescola pò rallentà u prucessu di crescita di l'assi otticu, perchè i zitelli ùn diventeranu micca a miopia cusì rapidamente.

Cumu mantene un appropritaturiserva di ipermetropia?

L'eredità, l'ambiente è a dieta ghjucanu un rolu maiò in a riserva di ipermetropia di u zitellu.Frà elli, l'ultimi dui fatturi cuntrullabili meritanu più attenzione.

Fattore ambientale

U più grande impattu di i fatturi ambientali sò i prudutti elettronichi.L'Organizazione Mondiale di a Salute hà emessu e linee guida per u tempu di visualizazione di u screnu di i zitelli, chì impone chì i zitelli ùn anu micca aduprà schermi elettronichi prima di l'età di 2 anni.

À u listessu tempu, i zitelli anu da participà attivamente à l'esercitu fisicu.Più di 2 ore di attività outdoor per ghjornu hè significativu per a prevenzione di miopia.

Fattore di dieta

Un sondaghju in Cina mostra chì l'occurrence di miopia hè strettamente ligata à u calcium sangue.U cunsumu eccessivu à longu andà di dolci hè un mutivu impurtante per a riduzione di u cuntenutu di calciu di sangue.

Allora i zitelli in età prescolare duveranu avè a collocazione di l'alimentu sanu è manghjà menu sudori, chì avarà un grande effettu nantu à a preservazione di a riserva di ipermetropia.