• L'interessu di l'ECP per l'assistenza medica è a differenziazione guida l'era di specializazione

Micca tutti volenu esse un jack-of-all-trades.Infatti, in l'ambienti di marketing è di assistenza sanitaria di l'oghje hè spessu vistu cum'è un vantaghju per portà u cappellu di u specialista.Questu, forsi, hè unu di i fatturi chì guidanu ECP à una età di specializazione.
Simile à altre discipline di assistenza sanitaria, l'optometria oghje si move versu sta tendenza di specializazione, chì parechji in u mercatu vedenu cum'è un differenziatore di pratica, un modu per serve i pazienti in una manera più larga è una tendenza cunnessa à un interessu crescente trà l'optometristi in a pratica di l'oculistica medica. , cum'è u scopu di a pratica s'hè allargatu.
"A tendenza di specializazione hè spessu u risultatu di a regula di allocazione di a billetera.Simply stated, a regula di allocazione di a billetera hè chì ogni persona / paziente hà una certa quantità di soldi chì spenderà ogni annu in l'assistenza medica ", disse Mark Wright, OD, chì hè editore prufessiunale di Review of Optometric Business.

chgdf-1

Hà aghjustatu: "Un esempiu cumuni chì succede in una pratica per un paziente chì hè diagnosticatu cù l'ochju seccu hè chì sò datu una lista di caccia di scavenger: cumprà sti gocce per l'ochji in a farmacia, sta maschera per l'ochju da stu situ web, è cetara.A quistione per una pratica hè cumu maximizà quantu di quellu soldi puderia esse spesu in a pratica ".
In questu casu, a cunsiderazione hè chì e gocce per l'ochju è a maschera di l'ochju pò esse acquistatu in a pratica piuttostu cà u paziente chì deve andà in altrò?Wright hà dumandatu.
Ci hè ancu una considerazione data da l'OD oghje à a realizazione chì in i pazienti di u ghjornu di u ghjornu di l'oghje anu cambiatu u modu di usanu i so ochji, soprattuttu affettatu da l'aumentu di u tempu di schermu.In u risultatu, l'optometristi, in particulare quelli chì vedenu i pazienti in un ambiente di pratica privata, anu rispostu cunsiderendu più attivamente o ancu aghjunghjendu specialità per affruntà i bisogni cambianti è più specifichi di i pazienti d'oghje.
Stu cuncettu, quandu pensatu in un cuntestu più grande, sicondu Wright, hè una pratica generale chì identifica un paziente cù l'ochju seccu.Facenu più cà solu di diagnostichi o vanu più in là è trattanu?A regula di allocazione di portafogli dice chì, quandu hè pussibule, duveranu trattallu piuttostu chè di mandà à qualchissia o in un locu induve spenderanu quelli dollari supplementari chì anu da passà in ogni modu.
"Pudete applicà stu principiu à qualsiasi di e pratiche chì offrenu specializazione", aghjunse.
Prima chì e pratiche si movenu in una specialità, hè impurtante chì l'OD di ricerca è analizà una varietà di modi chì puderanu esse dispunibili per cultivà a pratica.Spessu, u megliu postu per cumincià hè di dumandà à l'altri ECP chì sò digià implicati cù a spezialità pruspettiva.È un'altra opzione hè di guardà i tendenzi attuali di l'industria, a demografia di u mercatu è l'ugettivi interni prufessiunali è cummerciale per determinà un adattamentu ottimale.

chgdf (2)

Ci hè una altra idea di specializazione è chì hè a pratica chì eseguisce solu l'area di specializazione.Questa hè spessu una opzione per l'OD chì ùn volenu micca trattà cù i "pazienti di pane è burro", disse Wright."Vulanu solu trattà cù e persone chì anu bisognu di specializazione.Per sta pratica, piuttostu chè d'avè schermu à traversu una mansa di pazienti chì paganu bassu per truvà i pazienti chì anu bisognu di cura di livellu più altu, lascianu chì altre pratiche facenu per elli.I pratichi di specialità solu, se anu valutatu u so pruduttu currettamente, duveranu generà un ingressu grossu più altu è una rete più altu ch'è una pratica generale mentre trattanu solu di i pazienti chì volenu ".
Ma, stu metudu di praticà, pò suscitarà u prublema chì assai pratichi chì offrenu una specialità ùn sò micca prezzu di i so prudutti in modu adattatu, aghjunse."L'errore più cumune hè di sminuisce grossamente u so pruduttu".
Tuttavia, ci hè ancu u fattore di OD più ghjovani chì parenu esse più inclinati à aghjunghje u cuncettu di una specialità à a so pratica generale, o ancu di creà una pratica cumpletamente specializata.Questa hè una strada chì parechji oculisti anu seguitu per parechji anni.Quelli OD chì sceglienu di specializà u facenu cum'è un modu per distingueru è diferenze e so pratiche.
Ma, cum'è certi OD anu scupertu, a specializazione ùn hè micca per tutti."Malgradu l'appellu di a specializazione, a maiò parte di l'OD restanu generalisti, crede chì andà in largu piuttostu cà in profonda hè una strategia più pratica per u successu", disse Wright.