• Fiera Internaziunale di l'Ottica Chine

Storia di u CIOF

U 1stChina International Optics Fair (CIOF) hè stata tenuta in 1985 in Shanghai.E poi u locu di l'esposizione hè statu cambiatu in Pechinoin u 1987,à u listessu tempu, a mostra hà ricevutu l'appruvazioni di u Ministeru Cinese di Relazione Ecunomica Estera è Cummerciu (U Ministeru di Cummerciu di a Republica Populari Chine avà), chì significava chì era certificatu ufficialmente per esse l'ottica internaziunale.In u 1997, sta mostra hè stata chjamata ufficialmente "CHINA INTERNATIONAL OPTICS FAIR", chì mostra l'influenza internaziunale di a mostra.

U CIOF hè tenutu in Pechino in ogni vaghjimu è hà una storia di 32 anni finu à avà.CIOF hè avà una piattaforma impurtante di cumunicazione, sviluppu è cummerciu per l'industria ottica.

Universe Optical mostra à u 33u CIOF

A stu mumentu, u 33th CIOF si tene in China International Exhibition Center in Pechino.È durà 3 ghjorni, da l'oghje à u 22 d'ottobre Cum'è un grande avvenimentu di l'industria ottica, a mostra hà attrattu a participazione di l'imprese à diversi livelli in l'industria, furmendu una miniatura di tutta a catena industriale.

Cum'è un fabricatore prufessiunale di lenti ottiche, è ancu cum'è l'agente di vendita esclusivu di Rodenstock in Cina, Universe Optical /TR Optical, inseme cù Rodenstock sò avà espositu à a fiera.

d177b186

À a mostra, purtemu i nostri prudutti di novu sviluppati è caldi, cum'è lenti d'aumentu visuale, lenti Anti-fatigue, lenti fotocromatiche Spincoat, cullezzione Blueblock, chì ghjunghjenu grandi interessi da i visitori.

9756bee9

Fighjendu a nostra attenzione à a dumanda di i clienti, Universe Optical cuntinueghja a ricerca è u sviluppu di novi prudutti è l'aghjurnà a tecnulugia.È micca solu curreghja a vostra visione, lenti di l'universu pò ancu dà una sperienza più còmoda è di moda.

Sceglite l'Universu, sceglite una visione megliu!