• CATARATTA : Vision Killer per l'anziani

Cosa hè a cataratta?

L'ochju hè cum'è una camera chì a lente agisce cum'è una lente di camera in l'ochju.Quandu u ghjovanu, a lente hè trasparente, elastica è zoomable.In u risultatu, l'uggetti distanti è vicinu ponu esse vistu chjaramente.

Cù l'età, quandu parechji mutivi causanu u cambiamentu di permeabilità di a lente è disordini metabolichi, a lente hà prublemi di denaturazione di prutezione, edema è iperplasia epiteliale.À questu mumentu, a lente era chjara cum'è a gelatina diventerà turbid opaque, vale à dì cù a cataratta.

Ùn importa micca chì l'opacità di a lente hè grande o chjuca, affetta a visione o micca, pò esse chjamata cataratta.

dfgd (2)

 I sintomi di cataratta

I primi sintomi di a cataratta sò generalmente micca evidenti, solu cù una visione annebbiata.I Pacienti ponu cunsiderà erroneamente cum'è presbiopia o fatigue di l'ochju, facilmente per fallu u diagnosticu.Dopu à a metafase, l'opacità di a lente di u paci è u gradu di visione annebbiata sò aggravati, è ponu avè qualchì sensazione anormali cum'è strabismu doppiu, miopia è glare.

I sintomi principali di a cataratta sò i seguenti:

1. Impaired Vision

L'opacità intornu à a lente ùn pò micca affettà a visione;in ogni modu l'opacità in a parti cintrali, ancu s'è l'alcunu hè assai chjucu, affetterà seriamente a visione, chì provoca u fenomenu di a visione sfocata è a diminuzione di a funzione visuale.Quandu a lente hè severamente nuvola, a visione pò esse ridutta à a percepzione di luce o ancu a cecità.

dfgd (3)

2. Reduzzione di a sensibilità di cuntrastu

In a vita di ogni ghjornu, l'ochju umanu hà bisognu di distingue l'uggetti cù frontiere chjaru è l'uggetti cù frontiere fuzzy.L'ultimu tipu di risoluzione hè chjamatu sensibilità di cuntrastu.I malati di cataratta ùn ponu micca sentu decadenza visuale evidenti, ma a sensibilità di cuntrastu hè significativamente ridutta.L'uggetti visuali pareranu nuvole è sfocati, causendu fenomenu di aureola.

A stampa vista da l'ochji normali

dfgd (4)

A stampa vista da un anzianu paziente di cataratta

dfgd (6)

3. Cambia cù u Sensu di u Color

A lente nuvola di u paziente di cataratta assorbe più luce blu, chì rende l'ochju menu sensibile à i culori.I cambiamenti in u culore di u nucleu di a lente ancu effettue a visione di u culore, cù una perdita di vivacità di culori (in particulare blu è verdi) durante u ghjornu.Allora i pazienti di cataratta vedenu una stampa diversa da a ghjente normale.

A stampa vista da l'ochji normali

dfgd (1)

A stampa vista da un anzianu paziente di cataratta

dfgd (5)

Cumu prutegge è trattà a cataratta?

A cataratta hè una malatia cumuna è frequente in oftalmologia.U trattamentu principale per a cataratta hè a cirurgia.

I primi pazienti di cataratta senile ùn anu micca un grande impattu nantu à a vita di a visione di u paci, in generale u trattamentu ùn hè micca necessariu.Puderanu cuntrullà u ritmu di prugressu per mezu di a medicina oculare, è i pazienti cù cambiamenti refrattivi anu bisognu di portà vetri adattati per migliurà a visione.

Quandu a cataratta s'aggrava è a mala visione affetta seriamente a vita di ogni ghjornu, hè necessariamente per avè a cirurgia.I sperti indicanu chì a visione postoperatoria hè inestabile in u periodu di cunvalescenza in 1 mese.In generale, i pazienti anu bisognu di fà un esame optometricu 3 mesi dopu a cirurgia.In casu di necessariu, portà un paru di vetru (miopia o vetru di lettura) per aghjustà a visione luntanu o vicinu, per ottene un effettu visuale megliu.

Universe Lens pò prevene da e malatie oftalmiche, più infurmazione pls visita:https://www.universeoptical.com/blue-cut/