• CATARATTA: Assassina di a vista per l'anziani

Chì ghjè a cataratta?

L'ochju hè cum'è una camera, induve a lente agisce cum'è una lente di camera in l'ochju. Quandu hè ghjovanu, a lente hè trasparente, elastica è zoomabile. Cusì, l'uggetti luntani è vicini ponu esse visti chjaramente.

Cù l'età, quandu diverse ragioni causanu cambiamenti di permeabilità di u cristallinu è disordini metabolichi, u cristallinu hà prublemi di denaturazione di e proteine, edema è iperplasia epiteliale. In questu mumentu, u cristallinu chì era prima chjaru cum'è a gelatina diventerà torbidu opacu, vale à dì cù a cataratta.

Indipendentemente da s'ellu l'opacità di u cristallinu hè grande o chjuca, affetta a visione o micca, pò esse chjamata cataratta.

dfgd (2)

 Sintomi di cataratta

I primi sintomi di a cataratta ùn sò generalmente micca evidenti, solu cù una visione sfocata ligera. I pazienti ponu cunsiderà erroneamente presbiopia o fatigue oculare, per mancà facilmente a diagnosi. Dopu a metafase, l'opacità di u cristallinu di u paziente è u gradu di visione sfocata sò aggravati, è pò esse qualchì sensazione anormale cum'è doppiu strabismu, miopia è abbagliamentu.

I sintomi principali di a cataratta sò i seguenti:

1. Visione indebulita

L'opacità intornu à u cristallinu ùn pò micca influenzà a visione; però, l'opacità in a parte cintrali, ancu s'è u campu di cuntrollu hè assai chjucu, affetterà seriamente a visione, ciò chì provoca u fenomenu di visione sfocata è u declinu di a funzione visuale. Quandu u cristallinu hè assai opacu, a visione pò esse ridutta à a percezione di a luce o ancu à a cecità.

dfgd (3)

2. Riduzione di a sensibilità à u cuntrastu

In a vita di tutti i ghjorni, l'ochju umanu hà bisognu di distingue l'uggetti cù cunfini chjari è ancu l'uggetti cù cunfini sfocati. Quest'ultimu tipu di risoluzione hè chjamata sensibilità à u cuntrastu. I pazienti cun cataratta ùn ponu micca sente un calu visuale evidente, ma a sensibilità à u cuntrastu hè significativamente ridutta. L'uggetti visuali appareranu nuvolosi è sfocati, causendu u fenomenu di l'alone.

L'imagine vista da ochji nurmali

dfgd (4)

L'imagine vista da un paziente anzianu di cataratta

dfgd (6)

3. Cambia cù u sensu di u culore

U cristallinu opacu di u paziente cun cataratta assorbe più luce blu, ciò chì rende l'ochju menu sensibile à i culori. I cambiamenti in u culore di u nucleu di u cristallinu influenzanu ancu a visione di i culori, cù una perdita di vivacità di i culori (in particulare blu è verdi) durante u ghjornu. Cusì i pazienti cun cataratta vedenu una maghjina diversa da e persone nurmali.

L'imagine vista da ochji nurmali

dfgd (1)

L'imagine vista da un paziente anzianu di cataratta

dfgd (5)

Cumu prutege si da a cataratta è cumu trattà la?

A cataratta hè una malatia cumuna è frequente in oftalmologia. U trattamentu principale per a cataratta hè a chirurgia.

I pazienti cù cataratta senile precoce ùn anu micca un grande impattu nant'à a vita di a vista di u paziente, generalmente u trattamentu hè inutile. Puderanu cuntrullà u ritmu di prugressu per mezu di a medicina oculare, è i pazienti cù cambiamenti di rifrazione anu bisognu di purtà occhiali adatti per migliurà a vista.

Quandu a cataratta s'aggrava è a visione scarsa affetta seriamente a vita quotidiana, hè necessariu fà l'operazione. L'esperti indicanu chì a visione postoperatoria hè instabile durante u periodu di convalescenza in 1 mese. In generale, i pazienti anu bisognu di fà un esame optometricu 3 mesi dopu l'operazione. Se necessariu, portate un paru d'occhiali (miopia o occhiali da lettura) per aghjustà a visione da luntanu o da vicinu, per ottene un megliu effettu visuale.

Universe Lens pò prevene e malatie oftalmiche, più infurmazione per piacè visitate:https://www.universeoptical.com/blue-cut/