• Lenti fotocromatiche Bluecut offre a prutezzione perfetta in a stagione estiva

In a stagione di l'estiu, a ghjente hè più prubabile di esse esposta à lumi dannosi, cusì a prutezzione di ogni ghjornu di i nostri ochji hè particularmente impurtante.

Qualessu tipu di danni à l'ochji chì scontru?
1.Eye Damage da a luce ultravioletta

A luce ultravioletta hà trè cumpunenti: UV-A, UV-B è UV-C.

Quasi 15% di l'UV-A pò ghjunghje à a retina è dannu.U 70% di l'UV-B pò esse assorbutu da a lente, mentre chì u 30% pò esse assorbutu da a córnea, cusì UV-B pò ferite sia a lente è a córnea.

cornea 1

2.Eye danni da Blue Light

A luce visibile vene in diverse lunghezze d'onda, ma a luce blu naturale d'onda corta è ancu a luce blu artificiale d'alta energia emessa da i dispositi elettronici ponu causà più danni à a retina.

cornea 2

Cumu pudemu prutezzione di i nostri ochji in a stagione estiva?

Quì avemu una bona nutizia per voi - Cù l'avanzata in a nostra ricerca è u sviluppu tecnologicu, a lente fotocromica bluecut hè stata assai migliurata in e proprietà generale di u culore.

A prima generazione di lenti fotocromatiche 1.56 UV420 hà un culore di basa un pocu scuru, chì hè u mutivu principalu chì certi clienti eranu riluttanti à inizià stu pruduttu di lenti.

Avà, a lente aghjurnata 1.56 DELUXE BLUEBLOCK PHOTOCHROMIC hà un culore di basa più chjaru è trasparente è a bughjura in u sole mantene a stessa.

Cù sta migliione di u culore, hè assai pussibule chì a lente fotocromatica bluecut rimpiazzà a lente fotocromatica tradiziunale chì hè senza funzione bluecut.

cornea 3

Universe Optical si preoccupa assai di a prutezzione di a visione è offre parechje opzioni ottimizzate.

Più dettagli nantu à l'upgrade 1.56 bluecut photochromic lente sò dispunibili à:https://www.universeoptical.com/armor-q-active-product/