In a stagione estiva, e persone sò più propensi à esse esposte à luci dannose, dunque a prutezzione quotidiana di i nostri ochji hè particularmente impurtante.
Chì tipu di danni à l'ochji scuntremu?
1. Danni à l'ochji da a luce ultravioletta
A luce ultravioletta hà trè cumpunenti: UV-A, UV-B è UV-C.
Quasi u 15% di l'UV-A pò ghjunghje à a retina è dannighjà la. U 70% di l'UV-B pò esse assorbitu da u cristallinu, mentre chì u 30% pò esse assorbitu da a cornea, dunque l'UV-B pò dannà sia u cristallinu sia a cornea.
2. Danni à l'ochji da a luce blu
A luce visibile vene in diverse lunghezze d'onda, ma a luce blu naturale à onda corta è ancu a luce blu artificiale à alta energia emessa da i dispositivi elettronichi ponu causà i più danni à a retina.
Cumu pudemu prutege i nostri ochji durante l'estate?
Eccu una bona nutizia per voi - Cù a scuperta in a nostra ricerca è sviluppu tecnologicu, a lente fotocromatica bluecut hè stata assai migliurata in e proprietà generali di u culore.
A prima generazione di lenti fotocromatiche 1.56 UV420 hà un culore di basa un pocu scuru, chì hè a ragione principale per a quale alcuni clienti eranu reticenti à inizià stu pruduttu di lenti.
Avà, l'obiettivo aghjurnatu 1.56 DELUXE BLUEBLOCK PHOTOCHROMIC hà un culore di basa più chjaru è trasparente è a bughjura di u sole ferma a listessa.
Cù sta migliurazione di u culore, hè assai pussibule chì a lente fotocromatica bluecut rimpiazzerà a lente fotocromatica tradiziunale chì hè senza funzione bluecut.
Universe Optical si preoccupa assai di a prutezzione di a vista è offre parechje opzioni ottimizzate.
Più dettagli nantu à l'aghjurnamentu di a lente fotocromatica bluecut 1.56 sò dispunibili à:https://www.universeoptical.com/armor-q-active-product/