• Lenti di guida anti-glare offre a prutezzione affidabile

A scienza è a tecnulugia hà cambiatu a nostra vita.Oghje tutti l'esseri umani gode di a cunvenzione di a scienza è a tecnulugia, ma ancu soffrenu u dannu purtatu da stu prugressu.

U splendore è a luce blu da i fari ubiquitous, neon urbani, luci LED efficienti in energia, telefoni, tablette è schermi ponu tutti dannà i nostri ochji.

Glare si riferisce à e cundizioni visuali chì causanu discomfort visuale è riducenu a visibilità di l'uggetti per una distribuzione di luminosità inappropriata o un cuntrastu di luminosità estrema in u spaziu o in u tempu.

A contaminazione abbagliata hà un grande impattu nantu à a nostra vita di ogni ghjornu, è face danni irreversibili à a nostra visione.In termini simplici, u glare hè l'incomodità causata da un livellu di luce chì hè assai più grande di u livellu adattativu di u nostru campu visuale.Per esempiu, hè cum'è un fasciu altu in una vittura.U cuntrastu forte in u campu visuale hè assai duru è incòmode.

L'effettu direttu di u glare hè chì i nostri ochji si sentenu assai scomodi, l'ochji sò più propensi à a fatigue, ancu in a guida affettanu a nostra visione è cusì affettanu a sicurezza di guida.

sicurità 1

In cunfurmità cù u scopu di serve i clienti, Universe Optical hè stata impegnata à furnisce à i clienti e soluzioni ottimizzate per risponde à i bisogni di i clienti.Per prutege i nostri ochji contr'à l'effettu da u fastidioso abbagliamentu, ricumandemu fermamente i nostrialenti di guida nti-glare cum'è una soluzione ottimizzata.

sicurità 2

PurtenduaA lente di guida nti-glare pò ottimisà a linea di vista in l'ambiente di poca luce, rinfurzà u cuntrastu, è poi aumentà a sicurezza di guida.

À a notte, pò riduce l'abbagliamentu causatu da i veiculi chì venenu o da i lampi di strada per vede accuratamente a strada è alleviate a fatica di guida.

À u listessu tempu, pò ancu offre a prutezzione contruu dannosuluce blu in a vita di ogni ghjornu.

 

Universe Optical offre e diverse collocazioni di tagliu blulentee rivestimenti premium.Ci hè più infurmazione in:https://www.universeoptical.com/deluxe-blueblock-product/