• 4 cundizioni oculari ligati à i danni di u sole

Stendu à a piscina, custruendu castelli di sabbia nantu à a spiaggia, scaccià un discu volante à u parcu - sò attività tipiche "divertenti in u sole".Ma cù tuttu u divertimentu chì avete, site cecu à i periculi di l'esposizione à u sole?

14

Quessi sò i cima4e cundizioni di l'ochji chì ponu risultatu da danni di u sole - è e vostre opzioni per u trattamentu.

1. Invechja

L'esposizione ultravioletta (UV) hè rispunsevule per u 80% di i segni visibili di l'anziane.I raghji UV sò dannusu à a vostra pelle. Squinting per via di u sole pò causà zampe di gallina è approfondisce e rughe.L'usu di occhiali protettivi pensati per bluccà i raghji UV aiuta à minimizzà più danni à a pelle intornu à l'ochji è tutte e strutture oculari.

I cunsumatori anu da circà una prutezzione di lenti ultraviolet (UV) chì hè UV400 o più altu.Questa valutazione significa chì u 99,9% di i raghji UV dannosi sò bluccati da a lente.

U vestitu di u sole UV prevene u dannu di u sole à a pelle delicata intornu à l'ochju è diminuite a probabilità di u cancer di a pelle.

2. Corneal sunburn

A córnea hè a cupertura esterna chjara di l'ochju è pò esse cunsideratu a "pelle" di u to ochju.Cum'è a pelle pò esse brusgiata da u sole, a cornea pò esse.

Un sunburn di a cornea hè chjamatu photokeratitis.Certi nomi più cumuni per a photokeratitis sò u lampu di saldatore, a cecità di neve è l'ochju d'arcu.Questa hè una inflamazioni dolorosa di a córnea causata da l'esposizione à i raggi UV senza filtrazione.

Cum'è cù a maiò parte di e cundizioni di l'ochju di u sole, a prevenzione implica l'usu di vestiti protettivi UV adattati.

3. Cataratta

Sapete chì l'esposizione UV senza filtrazione pò causà o accelerà u sviluppu di cataratta?

A cataratta hè una nuvola di a lente in l'ochju chì pò influenzà a visione.Mentre chì sta cundizione d'ochju hè più comunmente assuciata cù l'anziane, pudete riduce u risicu di sviluppà cataratte cù l'occhiali di sole chì bloccanu UV.

4.Degenerazione maculare

L'impattu di a radiazione ultravioletta nantu à u sviluppu di a degenerazione maculare ùn hè micca capitu.

A degenerazione macular implica a disrupzione di a macula, l'area cintrali di a retina, chì hè rispunsevule per a visione chjara.Certi studii suspettanu chì a degenerazione maculare ligata à l'età pò esse aggravata da l'esposizione à u sole.

Esame oculare cumpletu è vestiti protettivi di u sole ponu impedisce a progressione di sta cundizione.

15

Hè pussibule invertisce i danni di u sole?

Quasi tutti sti cundizioni di l'ochju di u sole ponu esse trattatu in qualchì modu, allughjendu l'effetti secundarii se micca inverte u prucessu in tuttu.

Hè megliu per pruteggiri da u sole è prevene u dannu prima di pudè inizià.U megliu modu per fà questu hè di portà una crema solare resistente à l'acqua, una copertura di spettru largu è un SPF di 30 o più altu, bloccu UV.occhiali.

Cridite chì l'Universu Optical pò furnisce assai scelte per a prutezzione di l'ochji, pudete riviseghjà i nostri pruduttihttps://www.universeoptical.com/stock-lens/.