Una lente fotocromatica hè una lente chì cambia di culore cù u cambiamentu di luce esterna. Pò scurisce rapidamente sottu à u sole, è a so trasmittanza diminuisce dramaticamente. Più forte hè a luce, più scuru hè u culore di a lente, è vice versa. Quandu a lente hè rimessa in casa, u culore di a lente pò svanisce rapidamente à u statu trasparente originale.
U cambiamentu di culore hè principalmente orientatu da u fattore di decolorazione in l'internu di a lente. Hè una reazione chimica reversibile.

In generale, ci sò trè tippi di tecnulugia di pruduzzione di lenti fotocromatiche: in massa, rivestimentu per spin è rivestimentu per immersione.
E lenti fatte per via di a pruduzzione in massa anu una storia di pruduzzione longa è stabile. Attualmente, sò principalmente fatte cù un indice 1.56, dispunibili cù visione unica, bifocale è multifocale.
U rivestimentu rotativu hè a rivoluzione in a pruduzzione di lenti fotocromatiche, dispunibilità di diverse lenti da 1.499 à 1.74. U rivestimentu rotativu fotocromaticu hà un culore di basa più chjaru, una velocità più rapida è un culore più scuru è uniforme dopu u cambiamentu.
U rivestimentu per immersione hè di immergere a lente in un liquidu di materiale fotocromaticu, in modu da rivestire a lente cù un stratu fotocromaticu da i dui lati.

Universe Optical hè dedicatu à a ricerca di lenti fotocromatiche eccellenti. Cù a forte struttura di R&D, ci sò state parechje serie di lenti fotocromatiche cù grandi prestazioni. Da e tradiziunali lenti fotocromatiche in massa 1.56 cù funzione di cambiamentu di culore unicu, avà avemu sviluppatu alcune nuove lenti fotocromatiche, cum'è lenti fotocromatiche blueblock è lenti fotocromatiche cù rivestimentu rotante.
