chì hè strabismu?
Strabismus hè una malatia oftalmica cumuni. Oghje più è più zitelli anu prublemi di strabismu.
In fatti, certi zitelli anu digià sintomi à a prima età. Hè solu chì ùn avemu micca attentu à questu.
Strabismus significa chì l'ochju drittu è a manca ùn pò micca guardà u mira à u stessu tempu. Hè una malatia muscular extraocular. Pò esse strabismu congenital, o causatu da traumu o malatie sistemiche, o da parechji altri fattori. Ci hè più in a zitiddina.
I causi distrabisme:
Ametropia
I pazienti di ipermetropia, i travagliadori di longu tempu è i pazienti di presbiopia precoce anu bisognu di rinfurzà l'aghjustamentu spessu. Stu prucessu pruducerà una cunvergenza eccessiva, risultatu in esotropia. Quelli malati cù miopia, perchè ùn anu micca bisognu o raramenti bisognu di l'aghjustamentu, pruducerà una cunvergenza insufficiente, chì pò purtà à l'exotropia.
SensorialeDdisturbu
A causa di qualchi ragiuni congenital è acquistatu, cum'è l'opacità corneale, cataratta congenitale, opacità vitreous, sviluppu macular anormali, anisometropia eccessiva, pò esse risultatu in un'imaghjini di retina incerta, funzione visuale bassa. È a ghjente pò perde a capacità di stabilisce u riflessu di fusione per mantene l'equilibriu di a pusizione di l'ochju, chì hà da esse u strabismu.
GeneticuFattori
Perchè a listessa famiglia hà caratteristiche anatomiche è fisiologiche simili di l'ochji, u strabismu pò esse trasmessu à i figlioli in una manera poligenica.
Cumu preveneI zitelli'sstrabisme?
Per prevene u strabismu di i zitelli, duvemu principià da a zitella. I genitori devenu attentu à a pusizione di a testa di u nascitu è ùn lasciate micca chì a testa di u zitellu s'appoghja à un latu per un bellu pezzu. I genitori duveranu cura di u sviluppu di l'ochji di u zitellu, è s'ellu ci hè un rendimentu anormale.
Siate attenti à a frebba. Certi zitelli anu strabismu dopu a frebba o scossa. I genitori duveranu rinfurzà a prutezzione di i zitelli è i zitelli durante a frebba, l'eruzione è u svizzamentu. À questu periodu, i genitori anu ancu attentu à a funzione di coordinazione di i dui ochji è osservà s'ellu ci sò cambiamenti anormali in a pusizione di u globu oculare.
Fate cura di l'usu di l'abitudini di l'ochji è l'igiene di l'ochji. L'illuminazione deve esse appruvata quandu i zitelli studianu, micca troppu forte o troppu debule. Sceglite libri o libri di stampa, a stampa deve esse chjaramente. Quandu leghje libri, a postura deve esse curretta, è ùn stendu micca. Mantene una certa distanza quandu fighjate a TV, è ùn fate micca sempre a vista in a listessa pusizione. Prestate una attenzione speciale per ùn squit versu a TV.
Per i zitelli cù una storia di famiglia di strabismu, ancu s'ellu ùn ci hè micca strabismu in l'apparenza, anu ancu esse esaminatu da un oculista à l'età di 2 per vede s'ellu ci hè ipermetropia o astigmatismu. À u listessu tempu, avemu da trattà attivamente e malatie basi. Perchè alcune malatie sistemiche ponu ancu causà strabismu.