In l'ultimi anni, u prublema di a miopia trà i zitelli è l'adulescenti hè diventatu sempre più severu, carattarizatu da un altu tassu d'incidenza è una tendenza à un'insorgenza più precoce. Hè diventata una preoccupazione significativa per a salute publica. Fattori cum'è a dipendenza prolungata da i dispositivi elettronichi, a mancanza di attività all'aperto, u sonnu insufficiente è e diete squilibrate stanu affettendu u sviluppu sanu di a visione di i zitelli è di l'adulescenti. Dunque, un cuntrollu è una prevenzione efficaci di a miopia in i zitelli è l'adulescenti sò essenziali. L'ubbiettivu di a prevenzione è di u cuntrollu di a miopia in questa fascia d'età hè di prevene a miopia à insorgenza precoce è l'alta miopia, è ancu e varie cumplicazioni derivanti da l'alta miopia, invece di eliminà a necessità di occhiali o di curà a miopia.
Prevenzione di a miopia à insorgenza precoce:
À a nascita, l'ochji ùn sò micca cumpletamente sviluppati è sò in un statu d'ipermetropia (presbiteria), cunnisciuta cum'è ipermetropia fisiologica o "riserva ipermetropica". À misura chì u corpu cresce, u statu di rifrazione di l'ochji cambia gradualmente da l'ipermetropia à l'emmetropia (un statu nè presbiteria nè miopia), un prucessu chjamatu "emmetropizazione".
U sviluppu di l'ochji si faci in duie tappe principali:
1. Sviluppu rapidu in a zitiddina (da a nascita à 3 anni):
A lunghezza assiale media di l'ochju di un neonatu hè di 18 mm. L'ochji crescenu u più velocemente in u primu annu dopu a nascita, è à l'età di trè anni, a lunghezza assiale (a distanza da a parte anteriore à quella posteriore di l'ochju) aumenta di circa 3 mm, riducendu significativamente u gradu di ipermetropia.
2. Crescita lenta in l'adolescenza (da 3 anni à l'età adulta):
Durante sta tappa, a lunghezza assiale aumenta solu di circa 3,5 mm, è u statu di rifrazione cuntinueghja à spustassi versu l'emmetropia. À l'età di 15-16 anni, a dimensione di l'ochju hè guasi cum'è quella di l'adultu: circa (24,00 ± 0,52) mm per i masci è (23,33 ± 1,15) mm per e femine, cù una crescita minima dopu.
L'anni di a zitiddina è di l'adolescenza sò cruciali per u sviluppu visuale. Per prevene a miopia d'iniziu precoce, hè cunsigliatu di cumincià cuntrolli regulari di u sviluppu di a vista à l'età di trè anni, cù visite ogni sei mesi à un uspidale di bona reputazione. A rilevazione precoce di a miopia hè cruciale perchè i zitelli chì sviluppanu miopia prestu ponu sperimentà una progressione più rapida è sò più propensi à sviluppà una miopia alta.
Prevenzione di l'alta miopia:
A prevenzione di a miopia alta implica u cuntrollu di a progressione di a miopia. A maiò parte di i casi di miopia ùn sò micca congeniti, ma si sviluppanu da miopia bassa à moderata è dopu alta. A miopia alta pò purtà à cumplicazioni gravi cum'è a degenerazione maculare è u distaccu di retina, chì ponu causà prublemi di vista o ancu cecità. Dunque, l'ubbiettivu di a prevenzione di a miopia alta hè di riduce u risicu di progressione di a miopia à livelli elevati.
Prevenzione di l'idee sbagliate:
Idea sbagliata 1: A miopia pò esse guarita o invertita.
L'attuale cunniscenza medica sustene chì a miopia hè relativamente irreversibile. A chirurgia ùn pò micca "curà" a miopia, è i risichi assuciati à a chirurgia fermanu. Inoltre, micca tutti sò un candidatu adattatu per a chirurgia.
Idea sbagliata 2: Purtà occhiali aggrava a miopia è provoca a deformazione di l'ochji.
Ùn purtà micca occhiali quandu hè miope lascia l'ochji in un statu di scarsa messa à focu, purtendu à una fatigue oculare cù u tempu. Questa fatigue pò accelerà a progressione di a miopia. Dunque, purtà occhiali prescritti currettamente hè cruciale per migliurà a visione da luntanu è restaurà a funzione visuale nurmale in i zitelli miopi.
I zitelli è l'adulescenti sò in una fase critica di crescita è sviluppu, è i so ochji sò sempre in sviluppu. Cusì, a prutezzione scientifica è raziunale di a so visione hè di primura.Dunque, cumu pudemu prevene è cuntrullà efficacemente a miopia ?
1. Usu currettu di l'ochji: Segui a regula 20-20-20.
- Per ogni 20 minuti di tempu davanti à u schermu, fate una pausa di 20 secondi per fighjà qualcosa à 20 piedi (circa 6 metri) di distanza. Questu aiuta à rilassà l'ochji è impedisce a fatigue oculare.
2. Usu raghjonevule di u dispusitivu elettronicu
Mantene una distanza adatta da i schermi, assicuratevi una luminosità moderata di u schermu è evitate di fissà u sguardu per un bellu pezzu. Per studià è leghje di notte, aduprate lampade di scrivania chì pruteggenu l'ochji è mantene una bona postura, tenendu i libri à 30-40 cm di distanza da l'ochji.
3. Aumentà u tempu di attività à l'aria aperta
Più di duie ore d'attività à l'aria aperta ogni ghjornu ponu riduce significativamente u risicu di miopia. A luce ultravioletta di u sole prumove a secrezione di dopamina in l'ochji, chì inibisce l'eccessivu allungamentu assiale, prevenendu efficacemente a miopia.
4. Esami Oculari Regulari
I cuntrolli regulari è l'aghjurnamentu di i registri di salute di a vista sò chjave per prevene è cuntrullà a miopia. Per i zitelli è l'adulescenti cù una tendenza à a miopia, l'esami regulari aiutanu à identificà i prublemi prestu è permettenu misure preventive tempestive.
L'apparizione è a progressione di a miopia in i zitelli è l'adulescenti sò influenzate da parechji fattori. Duvemu alluntanassi da l'idea sbagliata di "cuncentrà si nantu à u trattamentu piuttostu chè nantu à a prevenzione" è travaglià inseme per prevene è cuntrullà efficacemente l'apparizione è a progressione di a miopia, migliurendu cusì a qualità di vita.
Universe optical offre diverse scelte di lenti per u cuntrollu di a miopia. Per più infurmazioni, visitate https://www.universeoptical.com/myopia-control-product/