• L'emissione di visa per i stranieri riprenderà

Move da a Cina elogiata cum'è un altru signu di viaghju, i scambii tornanu à a normale

L'emissione di visa per i stranieri riprenderà

A Cina riprenderà l'emissione di tutti i tipi di visa à partesi da u 15 di marzuth, un altru passu versu i scambii vigorosi di persone à persone trà u paese è u mondu.

A decisione hè stata annunziata da u Dipartimentu di l'Affari Consulari di u Ministeru di l'Affari Esteri, chì hà dettu chì u paese hà ancu ripiglià l'emissione di tutti i tipi di visa portu à i candidati cù motivi legali.

I stranieri cù visa chì sò stati emessi prima di u 28 di marzu di u 2020 è chì sò sempre validi seranu permessi di entre in u paese, secondu a dichjarazione.

A pulitica senza visa serà ripresa per l'ingressu à a pruvincia isulana meridionale di Hainan è i gruppi di crociere in i porti di Shanghai.

In marzu 2020, in un sforzu di frenà a diffusione di COVID-19, a Cina hà sospesu l'ingressu di a maiò parte di i stranieri cù visa validu, è ancu l'emissione di visa portuali è entrate è transiti senza visa per elli.

I cambiamenti annunziati marti significanu chì e pulitiche di visa di u paese sò tornate à ciò chì eranu prima di a pandemia è mostranu a prontezza di a Cina à apre più. Hè un grande incuragimentu per i stranieri à vultà in Cina.

Questu permetterà à l'amichi stranieri di riconnettà cù a Cina, capiscenu megliu è aiutanu à stimulà a crescita ecunomica. È a nova pulitica di visa faciliterà ancu a ripresa di u turismu è a ricuperazione di i viaghji internaziunali di l'affari.

Cum'è rappresentante di u Gruppu Optical Universe, vulemu invità i nostri stimati clienti in Cina. Cridite a fabbrica-visita hè u megliu modu per cunnosce di più per rinfurzà a nostra cuuperazione. È ancu serà u nostru piacè di furnisce l'aiutu necessariu per facilità u vostru pianu di viaghju. Sè vo avete qualchì interessu nantu à noi, per piacè prima piglià un ochju à l'infurmazione generale nantuhttps://www.universeoptical.com/about-us/ .