• L'Universe Optical serà esibita in u Mido Eyewear Show 2024 da u 3 à u 5 di ferraghju

MIDO Eyewear Show hè l'avvenimentu di punta in l'industria di l'occhiali, un avvenimentu eccezziunale chì hè stata in u core di l'affari è di e tendenze in u mondu di l'occhiali da più di 50 anni.U spettaculu chì riunisce tutti l'attori in a catena di supply, da i fabricatori di lenti è frames à materie prime è machini;da e grande multinaziunale à e piccule imprese innovatrici;da disinfettori famosi o emergenti à start-up è accessori, offre diverse opportunità per l'affari.

Universe Optical, cum'è unu di i principali produttori di lenti prufessiunali in Cina, esibirà in Mido 2024, mostrendu i nostri prudutti di lenti innovativi, cumunicà cù i nostri clienti regularmente è cerchendu opportunità di cooperazione cù novi clienti.

In Mido, Universe Optical pensa à vede i seguenti prudutti di lenti populari è innovatori.

Serie MR High Index:indice 1.61/1.67/1.74 finitu è ​​semifinitu.Chiaro/Bluecut/Fotocromatico.Materia prima da Mistui, Giappone chì offre a funzione ottica superiore è l'esperienza di visione còmoda.

Controlu di miopia:indice 1.59 PC.Disegnu di Defocusing Periphery.Rivestimentu verde / Rivestimentu à bassa riflessione.Un pruduttu di lenti populari chì aiuta à cuntrullà a miopia di i zitelli è l'adulescenti.

Lente Bluecut HD superiore cù rivestimenti à bassa riflessione:Alta chiarezza.Non giallu.Diverse scelte di rivestimenti premium à bassa riflessione è ancu i rivestimenti persunalizati.

Cappotto fotocromatico Spin U8:indice 1.499/1.53/1.56/1.6/1.67/1.59 PC finitu è ​​semi-finished.Puri culori grisgiu è marroni.Base chjara.Cambiamentu rapidu.Oscurità perfetta.Resistenza à a temperatura.

Lenti MagiPolar:indice 1,499/1,6/1,67/1,74 fini et semi-fini

Lenti colorate SunMax Premium cù prescrizione, indice 1.5/1.61/1.67 finitu è ​​semifinitu.Consistenza perfetta di u culore.Perfetta durabilità / longevità di u culore.

MIDO hè un locu ideale per l'affari : fà cuntatti, cumunicà à un grande publicu internaziunale è scopre l'ultime tendenze di u mercatu.Allora Universe Optical vulete invità tutti à participà à sta fiera è visitate u nostru stand (Hall 7-G02 H03) per vede i nostri prudutti di lenti è sparte l'opinione cun l'altri.Cridemu chì questu scontru serà fruttu è una bona sperienza per voi è per l'Universu Optical.

dxvd

Eccettu i prudutti di lenti populari è innovatori sopra, se avete a dumanda di l'altri lenti, pudete truvà l'infurmazioni da u nostru situ web.https://www.universeoptical.com/products/, è cuntattateci.A nostra vendita prufessiunale vi darà più introduzioni nantu à tutta a nostra serie di lenti.