• Cunsiglii per i vetri di lettura

Ci sò qualchimiti cumuninantu à i vetri di lettura.

Unu di i miti più cumuni: l'usu di l'occhiali di lettura debilitarà i vostri ochji.Ùn hè micca veru.

Un altru mitu: A chirurgia di cataratta ripararà i vostri ochji, chì significa chì pudete abbandunà i vostri occhiali di lettura.Questu hè ancu micca veru.Puderete avè prublemi di visione sottostanti chì ùn ponu micca esse corretti cù lenti di lettura.

E poi ci hè l'idea chì l'occhiali di lettura facenu chì u portatore pare vechju.I prufessiunali di a cura di l'ochju sguassate questu cum'è un vechju modu di guardà l'occhiali di lettura, in particulare cunsiderendu chì più di 150 milioni di americani portanu occhiali chì corregiscenu a visione.

Cunsiglii per i vetri di lettura

Chì sò l'occhiali di lettura?

I vetri di lettura, dispunibuli in versioni over-the-counter o di prescription, migliurà a capacità di leghje qualcosa da vicinu, cum'è un libru o una schermu di computer.

Over-the-counter occhiali di lettura - chì pò esse acquistatu in drugstores, grandi magazzini è altri rivenditori generali senza una prescription - sò pensati per l'usura di cortu termine, è sò più adattati per e persone chì anu u listessu putere di lente, o forza, in ogni ochju è ùn avete miccaastigmatismu, una cundizione cumuna chì provocavisione offuscata.

A putenza di lenti di lenti di lettura di vendita in vendita generalmente varieghja da + 1 à + 4. L'occhiali di lettura over-the-counter sò una opzione accettabile per e persone chì anu una bona visione di distanza (ipermetropia).

Tuttavia, si soffreaffaticamentu di l'ochju di l'urdinatoreodoppia visione, allora hè sàviu di scopre l'occhiali di lettura da prescrizione.

L'occhiali di lettura di prescription sò destinati à esse purtati per periodi estesi, è sò ideali per e persone cun astigmatismu, miopia, disordini oculari gravi o forza di prescrizione ineguale in ogni ochju.

Quandu avete bisognu di occhiali di lettura?

Quasi tutti quelli di 40 anni o più, à un certu puntu, bisognu di occhiali di lettura (o un altru tipu di correzione di visione vicinu).

I vetri di lettura aiutanu à cumpensà a visione diminuita ligata àpresbiopia, a perdita normale di età di l'abilità di fucalizza nantu à l'uggetti vicinu, cum'è e parolle in un libru o un missaghju di testu in un smartphone.

Di solitu capisci a necessità di occhiali di lettura se scontri difficultà à leghje stampa chjuca quandu site stancu è quandu l'illuminazione in a stanza hè scura, o se trova chì hè più faciule per leghje qualcosa quandu si tira un pocu più luntanu da a vostra faccia. .

Scopre à diversi gruppi è esigenze, Universe Optical produce una vasta gamma di lenti ottiche in tutti l'indici è diversi materiali, pudete sempre fidà è sceglie u vetru più adattatu per voi stessu.

quì.https://www.universeoptical.com/standard-product/.