Quandu sò stati veramente inventati l'occhiali ?
Ancu s'è parechje fonti dichjaranu chì l'occhiali sò stati inventati in u 1317, l'idea di l'occhiali pò avè principiatu in u 1000 aC Certi fonti sustenenu ancu chì Benjamin Franklin hà inventatu l'occhiali, è ancu s'ellu hà inventatu bifocals, stu famosu inventore ùn pò micca esse creditu di creà vetri generale.
In un mondu induve u 60% di a pupulazione hà bisognu di qualchì forma di lenti currettivi per vede chjaramente, hè difficiule di imaginà un tempu quandu l'occhiali ùn eranu micca intornu.
Chì materiali sò stati utilizati in origine per fà i vetri ?
I mudelli conceptuali di l'occhiali pareanu un pocu sfarente di i vetri di prescription chì vedemu oghje - ancu i primi mudelli variavanu da a cultura à a cultura.
Diversi inventori avianu e so idee per cumu migliurà a visione cù certi materiali. Per esempiu, l'antichi Rumani sapianu fà u vetru è anu utilizatu stu materiale per creà a so propria versione di occhiali.
L'invinturi taliani hà sappiutu prestu chì u cristallu di roccia puderia esse fattu cunvessu o cuncavu per furnisce diverse aiuti visuali à quelli chì anu difetti visuali diffirenti.
Oghje, i lenti di lenti sò generalmente di plastica o di vetru è i frames ponu esse fatti di metallu, plastica, legnu è ancu di cafè (no, Starbucks ùn vende micca vetri - micca ancu in ogni modu).
Evolution des lunettes
I primi occhiali eranu più di una suluzione unica per tutti, ma questu hè definitivamente micca u casu oghje.
Perchè e persone anu diversi tipi di disabilità visuale -miopia(miopie),ipermetropia(previsione),astigmatismu,ambliopia(ochju pigro) è di più - diverse lenti di lenti di l'occhiali ora corregiscenu questi errori refrattivi.
Eccu alcuni di i modi chì i vetri anu sviluppatu è migliuratu cù u tempu:
Bifocali:Mentre i lenti cunvessi aiutanu quelli chì anu miopia èlenti cuncaviL'ipermetropia è a presbiopia curretta, ùn ci era micca solu suluzione per aiutà à quelli chì soffrenu di i dui tipi di disfunzioni di vista finu à u 1784. Grazie, Benjamin Franklin!
Trifocali:A mità di seculu dopu à l'invenzione di i bifocali, i trifocali sò ghjunti in vista. In u 1827, Ghjuvanni Isaac Hawkins hà inventatu lenti chì servenu quelli cun severipresbiopia, una cundizione di visione chì di solitu tocca dopu à l'età di 40. A presbiopia afecta a capacità di vede da vicinu (menu, carte di ricette, missaghji di testu).
Lenti polarizzate:Edwin H. Land hà criatu lenti polarizati in u 1936. Hà utilizatu un filtru polaroid quandu facia i so occhiali di sole. A polarizazione offre capacità anti-glare è cunfortu di vista megliu. Per quelli chì amanu a natura, i lenti polarizati furniscenu un modu per piacè megliu i passatempi outdoor, cum'èpescaè sport acquatici, aumentendu a visibilità.
Lenti progressive:Cum'è i bifocali è trifocali,lenti prugressiviavè parechje putenzi di lenti per e persone chì anu prublemi à vede chjaramente à distanze diverse. Tuttavia, i prugressivi furniscenu un aspettu più pulitu è più senza cuciture, progressendu gradualmente in u putere attraversu ogni lente - addiu, linee!
Lenti fotocromatiche: Lenti fotocromatiche, chjamatu ancu lenti di transizione, scurisce in a luce di u sole è stà chjaru in casa. Lenti fotocromatiche sò stati inventati in l'anni 1960, ma sò diventati populari in i primi anni 2000.
Lenti chì bloccanu a luce blu:Siccomu l'urdinatori sò diventati pupulari in i dispositi domestici in l'anni 1980 (per ùn parlà micca di i TV prima è di i telefoni intelligenti dopu), l'interazzione di u screnu digitale hè diventata più prevalente. Pruteghjendu i vostri ochji da a luce blu dannosa chì emana da i schermi,occhiali di luce blupò aiutà à prevene a tensione di l'ochji digitale è i disturbi in u ciclu di u sonnu.
Sè avete interessi per sapè più tippi di lenti, per piacè guardate e nostre pagine quìhttps://www.universeoptical.com/stock-lens/.