• U prucessu di sviluppu di l'occhiali

U prucessu di sviluppu di l'occhiali1

Quandu sò stati veramente inventati l'occhiali?

Ancu s'è parechje fonti dicenu chì l'occhiali sò stati inventati in u 1317, l'idea di l'occhiali puderia esse cuminciata digià in u 1000 a.C. Alcune fonti dicenu ancu chì Benjamin Franklin hà inventatu l'occhiali, è mentre ch'ellu hà inventatu lenti bifocali, questu famosu inventore ùn pò esse accreditatu per a creazione di occhiali in generale.

In un mondu induve u 60% di a pupulazione hà bisognu di qualchì forma di lenti currettive per vede chjaramente, hè difficiule d'imaginà un tempu quandu l'occhiali ùn eranu micca intornu.

Chì materiali eranu usati in origine per fà i bicchieri ?

I mudelli cuncettuali di l'occhiali da vista parenu un pocu sfarenti da l'occhiali da vista chì vedemu oghje - ancu i primi mudelli variavanu da cultura à cultura.

Diversi inventori avianu e so idee per migliurà a visione aduprendu certi materiali. Per esempiu, l'antichi Rumani sapianu fà u vetru è anu utilizatu quellu materiale per creà a so propria versione di occhiali.

L'inventori italiani anu prestu amparatu chì u cristallu di rocca puderia esse fattu cunvessu o concavu per furnisce diversi aiuti visuali à quelli chì anu diverse difficultà visuali.

Oghje, e lenti di l'occhiali sò generalmente di plastica o di vetru è e montature ponu esse fatte di metallu, plastica, legnu è ancu fondi di caffè (nò, Starbucks ùn vende micca occhiali - micca ancu in ogni casu).

U prucessu di sviluppu di l'occhiali2

Evoluzione di l'occhiali

I primi occhiali eranu più una suluzione unica per tutti, ma ùn hè certamente micca u casu oghje.

Perchè e persone anu diversi tipi di deficit visivi -miopia(miopia),ipermetropia(presbiteria),astigmatismu,ambliopia(ochju pigru) è più - diverse lenti per occhiali correggenu avà questi errori di rifrazione.

Eccu alcuni di i modi in cui l'occhiali si sò sviluppati è migliurati cù u tempu:

Bifocali:Mentre e lenti convesse aiutanu quelli chì soffrenu di miopia èlenti concavecurregge l'ipermetropia è a presbiopia, ùn ci era micca una sola suluzione per aiutà quelli chì soffrenu di i dui tipi di prublemi di vista finu à u 1784. Grazie, Benjamin Franklin!

Occhiali trifocali:Mezu seculu dopu l'invenzione di e lenti bifocali, e lenti trifocali sò apparse. In u 1827, John Isaac Hawkins hà inventatu lenti chì servianu à quelli chì avianu una vista severa.presbiopia, una cundizione di vista chì si manifesta di solitu dopu à 40 anni. A presbiopia affetta a capacità di vede da vicinu (menu, carte di ricette, missaghji di testu).

Lenti polarizzate:Edwin H. Land hà creatu lenti polarizate in u 1936. Hà utilizatu un filtru polaroid quandu facia i so occhiali da sole. A polarizazione offre capacità antiriflessu è un cunfortu di visualizazione miglioratu. Per quelli chì amanu a natura, e lenti polarizate furniscenu un modu per gode megliu di i passatempi à l'aria aperta, cum'èpescaè sport acquatici, aumentendu a visibilità.

Lenti progressive:Cum'è l'occhiali bifocali è trifocali,lenti progressiveanu parechje putenze di lenti per e persone chì anu prublemi à vede chjaramente à diverse distanze. Tuttavia, i progressivi furniscenu un aspettu più pulitu è ​​​​più fluidu prugressendu gradualmente in putenza in ogni lente - addiu, linee!

Lenti fotocromatiche: Lenti fotocromatiche, chjamate ancu lenti di transizione, si scuriscenu à u sole è stanu chjare in interni. E lenti fotocromatiche sò state inventate in l'anni 1960, ma sò diventate populari à l'iniziu di l'anni 2000.

Lenti chì bloccanu a luce blu:Dapoi chì l'urdinatori sò diventati apparecchi domestici populari in l'anni 1980 (senza cuntà i televisori prima è i smartphones dopu), l'interazione cù u schermu digitale hè diventata più prevalente. Pruteggendu i vostri ochji da a luce blu dannosa chì emana da i schermi,occhiali à luce blupò aiutà à prevene a fatigue oculare digitale è l'interruzioni in u vostru ciclu di sonnu.

Sè vo avete interessu à cunnosce più tippi di lenti, per piacè fighjate e nostre pagine quì.https://www.universeoptical.com/stock-lens/.