• Lenti monofocali, bifocali è progressive: Chì sò e differenze?

Quandu entre in un magazinu di occhiali è pruvate à cumprà un paru d'occhiali, avete parechji tippi d'opzioni di lenti secondu a vostra prescrizione. Ma parechje persone sò cunfuse da i termini monofocale, bifocale è progressivu. Quessi termini si riferiscenu à cumu sò cuncepite e lenti in i vostri occhiali. Ma s'è vo ùn site micca sicuru di quale tipu d'occhiali richiede a vostra prescrizione, eccu una rapida panoramica per aiutà vi à cumincià.

 1. Chì sò e lenti à visione unica?

Una lente à visione unica hè essenzialmente una lente chì hà una sola prescrizione. Stu tipu di lente hè adupratu per e prescrizioni per e persone chì sò miopi, presbiti, anu astigmatismu, o anu una cumminazione di errori di rifrazione. In parechji casi, l'occhiali à visione unica sò aduprati da persone chì anu bisognu di a stessa quantità di putenza per vede da luntanu è da vicinu. Tuttavia, ci sò occhiali à visione unica prescritti per un scopu specificu. Per esempiu, un paru d'occhiali da lettura chì sò aduprati solu per a lettura cuntene una lente à visione unica.

A lente à visione unica hè ideale per a maiò parte di i zitelli è di i ghjovani adulti perchè ùn anu micca bisognu di adattà a so currezzione di a visione secondu a so distanza. A vostra prescrizione di occhiali à visione unica include sempre una cumpunente sferica cum'è u primu numeru di a vostra prescrizione è pò ancu include una cumpunente cilindrica per curregge l'astigmatismu.

11 anni

2. Chì sò e lenti bifocali?

E lenti bifocali anu duie zone separate di currezzione di a visione. E zone sò divise da una linea distinta chì si trova orizzontalmente attraversu a lente. A parte superiore di a lente hè aduprata per a distanza, mentre chì a parte inferiore hè aduprata per a visione vicina. A parte di a lente chì hè dedicata à a visione vicina pò esse furmata in parechji modi diversi: segmentu D, segmentu tondu (visibile/invisibile), segmentu curvu è linea E.

E lenti bifocali sò generalmente aduprate s'è qualchissia hè a persona rara chì ùn pò micca adattassi à e lenti progressive o in i zitelli chì i so ochji si incrucianu quandu leghjenu. A ragione per a quale sò sempre menu aduprate hè chì ci hè un prublema cumunu causatu da e lenti bifocali chjamatu "salto d'immagine", in u quale l'imagine parenu saltà mentre l'ochji si movenu trà e duie parti di a lente.

2

3. Chì sò e lenti progressive ?

U disignu di e lenti progressive hè più recente è più avanzatu chè e bifocali. Queste lenti furniscenu un gradiente progressivu di putenza da a cima di a lente à u fondu, offrendu transizioni senza soluzione di continuità per diverse esigenze di visione. E lenti progressive per occhiali sò ancu chjamate bifocali senza linea perchè ùn anu micca una linea visibile trà i segmenti, ciò chì li rende più piacevuli esteticamente.

Inoltre, l'occhiali progressivi creanu ancu una transizione fluida trà e parte di distanza, intermedia è vicina di a vostra prescrizione. A parte intermedia di a lente hè ideale per attività à media distanza cum'è u travagliu à l'urdinatore. L'occhiali progressivi anu l'opzione di un disignu di corridore longu o cortu. U corridore hè essenzialmente a parte di a lente chì vi dà a capacità di vede distanze intermedie.

3
4

In una parolla, e lenti monofocali (SV), bifocali è progressive offrenu suluzioni distinte di currezzione di a visione. E lenti monofocali curreggenu una sola distanza (vicinu o luntanu), mentre chì e lenti bifocali è progressive affrontanu sia a visione vicina sia quella luntana in una sola lente. E bifocali anu una linea visibile chì separa e parte vicine è da quelle distanti, mentre chì e lenti progressive offrenu una transizione graduata è senza soluzione di continuità trà e distanze senza una linea visibile. Sè avete bisognu di più infurmazioni, ùn esitate micca à cuntattateci.

https://www.universeoptical.com/