Cum'è unu di l'eventi i più impurtanti di l'industria oftalmica, SILMO Paris s'hè tenutu da u 27 à u 30 di settembre di u 2019, offrendu una ricchezza d'infurmazioni è mettendu in risaltu l'industria di l'ottica è di l'occhiali!
Quasi 1000 espositori prisenti à a mostra. Custituisce un trampolinu di lanciu per i lanci di nove marche, a scuperta di nove cullezzione, è l'esplorazione di e tendenze internaziunali à u crucivia di l'innuvazioni in u design, a tecnulugia è e tecniche di vendita. SILMO Paris hè in sintonia cù a vita cuntempuranea, in un statu d'anticipazione è reattività cumminata.
Universe Optical hà prisentatu à a mostra cum'è di solitu, lancendu alcune nuove marche è cullezzione chì anu suscitatu un grande interessu da i visitori, cum'è e lenti fotocromatiche Spincoat, Lux-Vision Plus, Lux-Vision Drive è View Max, è e cullezzione blueblock assai populari.
Durante a fiera, Universe Optical hà cuntinuatu à fà l'espansione di l'affari cù i vechji clienti è hà ancu sviluppatu una nova cuuperazione cù più novi clienti.
Attraversu l'introduzione faccia à faccia è una gamma cumpleta di servizii, l'ottici è i visitatori anu ottenutu "expertise è spartera" chì facilitanu è arricchiscenu e so cunniscenze prufessiunali, in modu da selezziunà i prudutti i più adatti è di moda in u so mercatu specificu.
L'affluenza di visitatori in tuttu u SILMO Paris 2019 hà dimustratu a putenza di sta fiera, chì si prisenta cum'è un faro in u tempu per tutta l'industria di l'ottica è di l'occhiali. Micca menu di 35.888 prufessiunali anu fattu u viaghju per scopre i prudutti è i servizii di i 970 espositori presenti. Sta edizione hà revelatu un clima cummerciale assulanatu, cù parechji stand presi d'assaltu da parte di i visitatori in cerca d'innuvazione.