• E lenti progressive - qualchì volta chjamate "bifocali senza linea" - vi danu un aspettu più giovanile eliminendu e linee visibili chì si trovanu in lenti bifocali (è trifocali).

Ma al di là d'esse solu una lente multifocale senza linee visibili, e lenti progressive permettenu à e persone cun presbiopia di vede di novu chjaramente à tutte e distanze.

图片1

Vantaghji di e lenti progressive rispetto à e bifocali

E lenti bifocali anu solu dui puteri: unu per vede à traversu a stanza è l'altru per vede da vicinu. L'uggetti trà di elli, cum'è un schermu d'urdinatore o l'articuli nantu à un scaffale di supermercatu, spessu restanu sfocati cù e lenti bifocali.

Per pruvà à vede chjaramente l'uggetti à sta gamma "intermedia", i purtatori di bifocali devenu muovere a testa in su è in giù, fighjendu alternativamente à traversu a cima è dopu u fondu di i so bifocali, per determinà quale parte di a lente funziona megliu.

E lenti progressive imitanu più da vicinu a visione naturale chì avete avutu prima di l'iniziu di a presbiopia. Invece di furnisce solu duie putenze di lenti cum'è e bifocali (o trè, cum'è e trifocali), e lenti progressive sò vere lenti "multifocali" chì furniscenu una progressione fluida è senza interruzioni di parechje putenze di lenti per una visione chjara in tutta a stanza, da vicinu è à tutte e distanze trà.

Visione naturale senza "saltu d'imagine"

E linee visibili in i bifocali è i trifocali sò punti induve ci hè un bruscu. Inoltre, per via di u numeru limitatu di putenze di lenti in i bifocali è i trifocali, a vostra prufundità di focu cù queste lenti hè limitata. Per esse visti chjaramente, l'uggetti devenu esse in un intervallu specificu di distanze. L'uggetti chì sò fora di e distanze cuperte da e putenze di lenti bifocali o trifocali saranu sfocati è cambieranu in putenza di lente.

E lenti progressive, invece, anu una progressione fluida è senza interruzioni di e putenze di e lenti per una visione chjara à tutte e distanze. E lenti progressive furniscenu una prufundità di focus più naturale senza "saltu d'imagine".

A putenza di e lenti progressive cambia gradualmente da puntu à puntu nantu à a superficia di a lente, furnendu a putenza di lente curretta per vede l'uggetti chjaramente à praticamente ogni distanza.

Fornisce una visione chjara à tutte e distanze (piuttostu chè à solu duie o trè distanze di visualizazione distinte).

Per a megliu visione, cunfortu è aspettu, pudete sceglie corridoi più larghi per un adattamentu più faciule è più veloce cà l'ultima generazione di lenti progressive. Pudete spustà in a paginahttps://www.universeoptical.com/wideview-product/per verificà più dettagli nantu à i nostri ultimi disinni progressivi.