• Cumu leghje a vostra prescrizione di occhiali

I numeri nantu à a vostra prescription di occhiali sò in relazione cù a forma di i vostri ochji è a forza di a vostra visione.Puderanu aiutà à capisce s'ellu avete miopia, miopia o astigmatismu - è à quale gradu.

Se sapete ciò chì cercate, pudete fà sensu di i numeri è l'abbreviazioni nantu à a vostra carta di prescription.

OD vs OS: unu per ogni ochju

I medichi oculisti utilizanu l'abbreviazioni "OD" è "OS" per denotà i vostri ochji dritti è manca.

● OD hè u vostru ochju drittu.OD hè l'abbreviazione di oculus dexter, a frasa latina per "ochju dirittu".
● OS hè u vostru ochju manca.OS hè l'abbreviazione di oculus sinister, latinu per "ochju manca".

A vostra prescription di visione pò ancu avè una colonna tichjata "OU".Questa hè l'abbreviazione peroculus uterque, chì significa "i dui ochji" in latinu.Questi termini abbreviati sò cumuni nantu à e prescrizioni per i vetri, lenti di cuntattu è medicinali per l'ochju, ma certi medichi è cliniche anu optatu per mudernizà e so prescrizioni per l'ochju usenduRE (ochju drittu)èLE (ochju manca)invece di OD è OS.

Cumu leghje a vostra prescrizione di occhiali 1

Sfera (SPH)

Sfera indica a quantità di putenza di lenti prescritta per corregge a miopia o l'ipermetropia.A putenza di a lente hè misurata in diottrie (D).

● Se u numeru sottu à sta rubrica vene cun un segnu minus (–),sì miope.
● Se u numeru sottu à sta rubrica hà un signu più (+),sì lungimirante.

Cilindru (CYL)

Cilindru indica a quantità di putenza di lente necessaria perastigmatismu.Sempre seguita u putere di sfera nantu à una prescrizione di occhiali.

U numeru in a colonna di u cilindru pò avè un signu minus (per a correzione di l'astigmatismu miope) o un signu plus (per l'astigmatismu di miopia).

Se ùn ci hè nunda in questa colonna, o ùn avete micca astigmatismu, o u vostru gradu di astigmatismu hè cusì chjucu chì ùn hè micca bisognu di currezzione.

Axis

Axis descrive u meridianu di lente chì ùn cuntene micca u putere di cilindruastigmatismu currettu.

Sè una prescription eyeglasses cumpresi lu putiri cilindru, ci vole dinù cumprendi un valore assi, chì seguita a putenza cilindru.

L'assi hè definitu cù un numeru da 1 à 180.

● U numeru 90 currisponde à u meridianu verticale di l'ochju.
● U numeru 180 currisponde à u meridianu horizontale di l'ochju.

Cumu leghje a vostra prescrizione di occhiali 2

Add

"Aggiungi" hè uhà aghjustatu u putere di ingrandimentuappiicata à a parte inferiore di lenti multifocali per curregà a presbiopia - a presbiopia naturale chì succede cù l'età.

U numeru chì appare in questa sezione di a prescription hè sempre un putere "plus", ancu quandu ùn vede micca un signu plus.In generale, serà da + 0,75 à + 3,00 D è serà u listessu putere per i dui ochji.

Prisma

Questa hè a quantità di putenza prismatica, misurata in diottrie prismatiche ("pd" o un triangulu quandu hè scrittu à manu libera), prescritta per cumpensà.allinamentu ochjuprublemi.

Solu un picculu percentuale di e prescrizioni di l'occhiali includenu una misurazione di prisma.

Quandu prisente, a quantità di prisma hè indicatu in unità metrica o fraccionaria inglese (0,5 o ½, per esempiu), è a direzzione di u prisma hè indicatu da nutà a pusizione relative di a so "base" (bordu più grossu).

Quattru abbreviazioni sò usate per a direzzione di prisma: BU = base up;BD = base down;BI = base in (versu u nasu di u purtatore);BO = basa fora (versu l'arechja di u purtatore).

Sè avete più interessi o avete bisognu di più infurmazione prufessiunale nantu à lenti ottiche, per piacè entre in a nostra pagina attraversuhttps://www.universeoptical.com/stock-lens/per avè più aiutu.