"A salute di l'ochji di i zitelli rurali in Cina ùn hè micca cusì bona cum'è parechji imaginarianu", hà dettu mai un capu di una cumpagnia di lenti glubale chjamata.
I sperti anu infurmatu chì puderia esse parechje ragioni per questu, cumprese a forte luce di u sole, i raghji ultravioleti, l'illuminazione interna insufficiente è a mancanza di educazione per a salute oculare.
U tempu chì i zitelli in i zoni rurali è muntagnoli passanu nantu à i so telefuni mobili ùn hè micca menu di i so contraparti in cità. Tuttavia, a diffarenza hè chì parechji prublemi di visione di i zitelli rurali ùn ponu micca esse rilevati è diagnosticati in u tempu per via di screening oculistica è diagnosi insufficiente, è ancu di mancanza d'accessu à l'occhiali.
Difficultà rurale
In certi rughjone rurale, i vetri sò sempre ricusati. Certi genitori pensanu chì i so figlioli ùn sò micca dotati accademicu è sò cundannati à diventà travagliadori agriculi. Tendenu à crede chì e persone senza occhiali anu l'apparenza di travagliadori qualificati.
L'altri genitori ponu dì à i so figlioli d'aspittà è di decide s'ellu anu bisognu di occhiali se a miopia s'aggrava, o dopu avè principiatu a scola media.
Parechji parenti in i zoni rurali ùn sò micca sapienti chì u deficit di visione pone prublemi severi per i zitelli si ùn sò micca pigliati misure per curregà.
A ricerca hà dimustratu chì a visione mejorata hà più influenza in i studii di i zitelli chì l'ingudu di a famiglia è i livelli di educazione di i genitori. In ogni casu, assai adulti sò sempre sottu à a misapprehension chì, dopu chì i minori portanu occhiali, a so miopia si deteriorarà più rapidamente.
Inoltre, parechji zitelli sò stati curati da i so missiavi, chì anu una cuscenza più bassa di a salute di l'ochji. Di solitu, i missiavi ùn cuntrullanu micca a quantità di tempu chì i zitelli passanu nantu à i prudutti digitale. A difficultà finanziaria rende ancu più difficiuli per elli à pagà l'occhiali.
Partendu prima
I dati ufficiali di l'ultimi trè anni mostranu chì più di a mità di i minori in u nostru paese anu miopia.
Da questu annu, u Ministeru di l'Educazione è altre autorità anu publicatu un pianu di travagliu chì implica ottu misure per prevene è cuntrullà a miopia trà i minori per i prossimi cinque anni.
E misure includeranu l'allentamentu di i carichi accademici di i studienti, l'aumentu di u tempu passatu in attività all'aperto, evità l'usu eccessivu di prudutti digitali, è ottene una copertura completa di u monitoraghju di a vista.