• Focus nantu à u prublema di salute visuale di i zitelli rurali

"A salute di l'ochji di i zitelli rurali in Cina ùn hè micca cusì bona cum'è parechji imaginanu", hà dettu un capu di una cumpagnia mundiale di lenti.

L'esperti anu signalatu chì ci ponu esse parechje ragioni per questu, cumprese a forte luce solare, i raggi ultravioletti, l'illuminazione interna insufficiente è a mancanza di educazione à a salute di l'ochji.

U tempu chì i zitelli in e zone rurale è muntagnose passanu nantu à i so telefoni cellulari ùn hè micca menu di quellu di i so omologhi in e cità. Tuttavia, a differenza hè chì parechji prublemi di vista di i zitelli rurali ùn ponu esse rilevati è diagnosticati in tempu per via di un screening è di una diagnosi oculare insufficienti, è ancu di a mancanza d'accessu à l'occhiali.

Difficultà rurale

In certe regioni rurale, l'occhiali sò sempre rifiutati. Certi genitori pensanu chì i so figlioli ùn sò micca dotati accademicamente è sò cundannati à diventà travagliadori agriculi. Tendenu à crede chì e persone senza occhiali anu l'aspettu di travagliadori qualificati.

Altri genitori puderanu dì à i so figlioli d'aspittà è decide s'elli anu bisognu d'occhiali s'è a so miopia s'aggrava, o dopu avè principiatu a scola media.

Parechji genitori in e zone rurale ùn sanu micca chì u deficit di vista pone prublemi serii per i zitelli s'ellu ùn si piglianu micca misure per curreggelu.

A ricerca hà dimustratu chì una visione migliorata hà più influenza nantu à i studii di i zitelli chè u redditu di a famiglia è i livelli d'istruzione di i genitori. Tuttavia, parechji adulti anu sempre a misconcepzione chì dopu chì i minori portanu occhiali, a so miopia si deteriorerà più rapidamente.

Inoltre, parechji zitelli sò curati da i so nonni, chì anu una minore cuscenza di a salute di l'ochji. Di solitu, i nonni ùn cuntrolanu micca a quantità di tempu chì i zitelli passanu nantu à i prudutti digitali. E difficultà finanziarie rendenu ancu più difficiule per elli di permette si l'occhiali.

dfgd (1)

Principià prima

I dati ufficiali di l'ultimi trè anni mostranu chì più di a mità di i minori in u nostru paese anu miopia.

Dapoi quest'annu, u Ministeru di l'Educazione è altre autorità anu publicatu un pianu di travagliu chì include ottu misure per prevene è cuntrullà a miopia trà i minori per i prossimi cinque anni.

E misure includeranu l'alleviamentu di i carichi accademichi di i studienti, l'aumentu di u tempu passatu à attività all'apertu, l'evitazione di l'usu eccessivu di prudutti digitali è a realizazione di una cupertura cumpleta di u monitoraghju di a vista.

dfgd (2)