E lenti fotocromatiche filtranu a luce blu ? Iè, ma u filtraggio di a luce blu ùn hè micca a ragione principale per chì a ghjente usa lenti fotocromatiche.
A maiò parte di a ghjente compra lenti fotocromatiche per facilità a transizione da l'illuminazione artificiale (interna) à quella naturale (esterna). Siccome e lenti fotocromatiche anu a capacità di scurisce si à u sole pur furnendu prutezzione UV, eliminanu u bisognu di occhiali da sole cù vista.
Inoltre, e lenti fotocromatiche anu un terzu benefiziu: filtranu a luce blu - sia da u sole sia da i vostri schermi digitali.

E lenti fotocromatiche filtranu a luce blu da i schermi
E lenti fotocromatiche sò bone per l'usu di l'urdinatore? Assolutamente!
Ancu s'è e lenti fotocromatiche sò state cuncepite per un scopu diversu, anu qualchì capacità di filtrazione di luce blu.
Mentre a luce UV è a luce blu ùn sò micca listesse cose, a luce blu-violetta d'alta energia hè accantu à a luce UV nantu à u spettru elettromagneticu. Mentre a maiò parte di l'esposizione à a luce blu vene da u sole, ancu in una casa o in un ufficiu, una certa luce blu hè ancu emessa da i vostri dispositivi digitali.
L'occhiali chì filtranu a luce blu, chjamati ancu "occhiali chì bloccanu a luce blu" o "bloccanti di u blu", ponu aiutà à migliurà u cunfortu visuale durante longhi periodi di travagliu à l'urdinatore.
E lenti fotocromatiche sò cuncepite per filtrà alcuni di i livelli di energia più alti di u spettru luminosu, ciò chì significa chì filtranu ancu una certa luce blu-violetta.
Luce blu è tempu di schermu
A luce blu face parte di u spettru di a luce visibile. Pò esse divisa in luce blu-violetta (circa 400-455 nm) è luce blu-turchese (circa 450-500 nm). A luce blu-violetta hè a luce visibile à alta energia è a luce blu-turchese hè di energia più bassa è ciò chì influenza i cicli di sonnu/veglia.
Certe ricerche nantu à a luce blu suggerenu chì hà un impattu nantu à e cellule retiniche. Tuttavia, sti studii sò stati realizati nantu à animali o cellule di tessuti in un ambiente di laburatoriu, micca nantu à l'ochji umani in ambienti di u mondu reale. A fonte di luce blu ùn era ancu da schermi digitali, secondu l'Associazione Americana di Oftalmologi.
Si crede chì qualsiasi impattu à longu andà nantu à l'ochji da a luce à alta energia, cum'è a luce blu-violetta, hè cumulativu - ma ùn sapemu micca per sicuru cumu l'esposizione prolungata à a luce blu pò influenzà ci.
L'occhiali trasparenti à luce blu sò cuncepiti per filtrà a luce blu-viola, micca a luce blu-turchese, dunque ùn anu micca impattu nantu à u ciclu sonnu-veglia. Per filtrà una parte di a luce blu-turchese, hè necessaria una tinta ambrata più scura.
Devu piglià lenti fotocromatiche?
E lenti fotocromatiche anu parechji vantaghji, in particulare perchè funzionanu sia cum'è occhiali sia cum'è occhiali da sole. Perchè si scuriscenu quandu sò esposte à a luce ultravioletta di u sole, e lenti fotocromatiche furniscenu un sollievu da u riflessu è ancu una prutezzione UV.
Inoltre, e lenti fotocromatiche filtranu una parte di a luce blu da i schermi digitali è da a luce solare. Riducendu l'effetti di u riflessu, l'occhiali fotocromatici ponu cuntribuisce à una sperienza d'utilizatore più comoda.
Sè avete bisognu d'aiutu per sceglie una lente fotocromatica adatta per voi stessi, cliccate nant'à a nostra paginahttps://www.universeoptical.com/photo-chromic/per ottene più infurmazione.