Un studiu recente revela chì a salute di l'ochji è a visione di i zitelli sò spessu ignorate da i genitori. L'indagine, risposti campionati da 1019 genitori, revela chì unu in sei genitori ùn anu mai purtatu i so figlioli à l'oculista, mentri a maiò parte di i genitori (81,1 per centu) anu purtatu u so figliolu à u dentista in l'annu passatu. Una cundizione di visione cumuni per circà hè a miopia, secondu a cumpagnia, è ci sò una quantità di trattamenti chì ponu rallentà a progressione di miopia in i zitelli, l'adulescenti è i ghjovani adulti.
Sicondu a ricerca, u 80 per centu di tuttu l'apprendimentu passa per via di a visione. Eppuru, u risultatu di sta nova indagine revela chì circa 12 000 zitelli in tutta a pruvincia (3,1 per centu) anu sperimentatu una calata di u rendimentu di a scola prima chì i genitori capiscenu chì ci era un prublema visuale.
I zitelli ùn si lagnaranu micca se i so ochji ùn sò micca bè coordinati o s'ellu anu difficultà à vede u tavulinu à a scola. Alcune di queste situazioni sò trattabili cù esercizii o lenti oftalmichi, ma ùn sò micca trattati si ùn sò micca rilevati. Parechji parenti puderanu prufittà di amparà più nantu à cumu a cura preventiva di l'ochji pò aiutà à mantene u successu accademicu di i so figlioli.
Solu un terzu di i genitori, chì anu participatu à a nova indagine, hà indicatu chì a necessità di i so figlioli per lenti currettivi hè stata identificata durante una visita regulare à un oculista. Versu u 2050, hè stimatu chì a mità di e pupulazioni di u mondu seranu miopi, è più cuncernendu, 10 per centu altamente miopi. Cù l'aumentu di i casi di miopia trà i zitelli, l'esami oculari cumpleti da un optometristu duveranu esse una priorità per i genitori.
Cù l'inchiesta chì trova chì quasi a mità (44,7 per centu) di i zitelli chì pugnanu cù a so visione prima di a so bisognu di lenti currettivi sò ricunnisciuti, un esame oculare cù un optometristu pò fà una grande diferenza in a vita di u zitellu.
U più chjucu un zitellu diventa miope, u più veloce a cundizione hè prubabile di prugressu. Mentre a miopia pò potenzalmentu porta à una disfunzione di visione severa, a bona nutizia hè chì cù esami oculari regulari, à partesi da una ghjovana età, pò esse chjapputu prima, indirizzatu è gestitu.
Per più infurmazione, ùn esitate micca à visità u nostru situ web sottu,