• VALORE DI LENTI ABBE

Prima, quandu sceglievanu lenti, i cunsumatori di solitu davanu priorità à e marche. A reputazione di i principali pruduttori di lenti rapprisenta spessu a qualità è a stabilità in a mente di i cunsumatori. Tuttavia, cù u sviluppu di u mercatu di cunsumu, u "cunsumu di piacè persunale" è "fà una ricerca approfondita" sò diventati tratti impurtanti chì influenzanu i cunsumatori d'oghje. Cusì i clienti prestanu più attenzione à i parametri di e lenti. Trà tutti i parametri di a lente, u valore Abbe hè assai impurtante quandu si valutanu e lenti.

1

U valore Abbe hè una misura di u gradu in u quale a luce hè dispersa o separata quandu passa per una lente. A dispersione si verifica in ogni mumentu quandu a luce bianca hè rotta in i so culori cumpunenti. Se u valore Abbe hè troppu bassu, allora a dispersione di a luce pruvucarà l'aberrazione cromatica chì appare in a visione di una persona cum'è un arcu di celu intornu à l'uggetti visti, in particulare nutata intornu à e fonti di luce.

Una caratteristica di quella lente hè chì più altu hè u valore Abbe, megliu serà l'ottica periferica; più bassu hè u valore Abbe, più aberrazione cromatica ci serà. In altre parole, un valore Abbe altu significa bassa dispersione è visione più chjara, mentre chì un valore Abbe bassu significa alta dispersione è più sfocatura di culore. Dunque, quandu sceglite e lenti ottiche, hè megliu sceglie e lenti cù un valore Abbe più altu.

Quì pudete truvà u valore Abbe per i principali materiali di e lenti in u mercatu:

2