À u principiu di quest'annu, una sucietà giapponese dichjara d'avè sviluppatu occhiali intelligenti chì, se purtati solu un'ora à ghjornu, ponu presuntamente curà a miopia.
A miopia, o a miopia, hè una cundizione oftalmologica cumuna in a quale si ponu vede chjaramente l'uggetti vicini, ma l'uggetti più luntani sò sfocati.
Per cumpensà sta sfocatura, avete l'opzione di purtà occhiali o lenti a cuntattu, o a chirurgia refrattiva più invasiva.

Ma una sucietà giapponese afferma d'avè inventatu un novu modu non invasivu per trattà a miopia - un paru d'"occhiali intelligenti" chì prughjettanu una maghjina da a lente di l'unità nantu à a retina di quellu chì li porta per curregge l'errore di rifrazione chì provoca a miopia.
Apparentemente, purtà u dispusitivu da 60 à 90 minuti à ghjornu corregge a miopia.
Fundata da u duttore Ryo Kubota, Kubota Pharmaceutical Holdings face sempre e prove di u dispusitivu, cunnisciutu cum'è Kubota Glasses, è prova à determinà quantu tempu dura l'effettu dopu chì l'utente porta u dispusitivu, è quantu tempu devenu esse purtati l'occhiali d'aspettu goffi per chì a currezzione sia permanente.
Dunque, cumu funziona esattamente a tecnulugia sviluppata da Kubota.
Ebbè, secondu un comunicatu di stampa di a cumpagnia di dicembre di l'annu scorsu, l'occhiali speciali si basanu nantu à micro-LED per prughjettà immagini virtuali nantu à u campu visuale perifericu per stimulà attivamente a retina.

Apparentemente, pò fà què senza interferisce cù l'attività quotidiane di quellu chì u porta.
"Stu pruduttu, chì usa a tecnulugia di lenti a cuntattu multifocali, stimula passivamente tutta a retina periferica cù a luce miopicamente defocalizzata da a putenza non centrale di a lente a cuntattu", dice u comunicatu di stampa.