A principiu di questu annu, una cumpagnia giapponese per avè sviluppatu occhiali intelligenti chì, se travaglianu appena una ora per ghjornu, ponu prisentà cura Myopia.
Myopia, o nastica, hè una cundizione oppulma cumuna in quale pudete vede oggetti vicinu à voi chjaramente, ma l'uggetti più chjaramente sò sfondate.
Per cumpensà stu blur, avete l'opzione di portà occhiali o lenti di cuntattu, o u più cirurgia refritica più invasiva.

Ma una sucità geniga hè ghjunta cun un novu modu per trattà a miafu di u moopa - a coppia di "Maghjini di u purtellu chì causa u errore recacciale chì face chì aosità.
Apparentemente, purtendu u dispusitivu 60 à 90 minuti à ghjornu corregge a moopia.
Fundatu da dr Race Kubota, Holdings Farmacciali Kubotta, cunnisciutu, cunnisciuti Kubota, è chì prova à determinà si hè allungatu è u so scopu di stà in bonvegiu.
Allora cumu si sviluppò a tecnulugia da u travagliu Kubota, esattamente.
EDU, secondu una liberazione di stampa d'impresa di l'annu passatu, i bicchiali speciali di u micristali per prughjettassi l'imàgine virtuale nantu à u campu visuale attivamente à stimulà a retina.

Apparentemente, pò fà questu senza interferisce cù e attività di ogni ghjornu di l'usura.
"Questu pruduttu, chì usa a tecnulugia di u Cente di Cattinu multiva, implegnanu passivamente a prefina à a ritella tutale cù luce mìpericamente difusa da u ordine di u vostru cuntattu," i stati di liberazione non calientale.