E lenti di transizione sò dispunibili per a maiò parte di e prescrizioni, è in a maiò parte di i tipi di lenti. Sò dispunibili in materiali di lenti standard è à altu indice, è sò tipicamente dispunibili in grisgiu o marrone, avà hè aghjuntu u verde. Ancu s'ellu ci hè una dispunibilità limitata in altri culori speciali. E lenti Transitions® sò ancu cumpatibili cù trattamenti di lenti è opzioni cum'è u rivestimentu super idrofobicu, u rivestimentu blue block, è ponu esse trasformate inprogressisti.occhiali di sicurezzaè occhiali sportivi, chì sò ancu una scelta pupulare per i prufessiunali chì sò sia in casa sia fora in u so travagliu.
Transitions® Signature® GEN 8™ hè a lente fotocromatica a più reattiva finu à avà. Completamente trasparente in interni, queste lenti si scuriscenu in esterni in pochi secondi è tornanu trasparenti più rapidamente chè mai.
Ancu s'è e lenti Transitions costanu un pocu di più cà l'occhiali regulari, sè pudete aduprà li sia cum'è occhiali regulari sia cum'è occhiali da sole, allora risparmiate un saccu di soldi. Dunque, e lenti di transizione sò bone in u sensu chì alcune persone ponu aduprà li assai bè in u so stile di vita. Inoltre, e lenti di transizione bloccanu naturalmente tutte e radiazioni ultraviolette di u sole. Parechje persone piglianu abitualmente precauzioni per prutege a so pelle da i raggi UV, ma ùn sò micca cuscenti di a necessità di prutege i so ochji da i danni ultravioletti.
A maiò parte di i prufessiunali di a cura di l'ochji cunsiglianu avà chì e persone pruteghjinu i so ochji contr'à l'esposizione à i raggi UV in ogni mumentu. E lenti Transitions® bloccanu u 100% di i raggi UVA è UVB. In fatti, e lenti Transitions® sò e prime à ottene u sigillo di accettazione di l'American Optometric Association (AOA) per l'assorbitori/bloccanti UV.
Inoltre, postu chì e lenti Transitions® s'adattanu à e cundizioni di luce cambianti è riducenu u riflessu, migliuranu a capacità di discernisce oggetti di diverse dimensioni, luminosità è cuntrastu, permettendu di vede megliu in tutte e cundizioni di luce.
E lenti Transitions® si scuriscenu automaticamente secondu a quantità di radiazioni UV presenti. Più u sole hè luminosu, più scure diventanu e lenti Transitions®, finu à a listessa scurità chè a maiò parte di l'occhiali da sole. Cusì, aiutanu à migliurà a qualità di a vostra visione riducendu u bagliore di u sole in diverse cundizioni di luce; in ghjorni di sole luminosi, in ghjorni nuvolosi è tuttu ciò chì ci hè trà. L'occhiali da sole fotocromatici sò una ottima opzione.
E lenti Transitions® reagiscenu rapidamente à i cambiamenti di luce è ponu diventà scure cum'è l'occhiali di sole fora in piena luce solare. Quandu e cundizioni di luce cambianu, u livellu di tinta si adatta per furnisce a tinta ghjusta à u mumentu ghjustu. Questa pratica prutezzione fotocromatica contr'à u riflessu hè automatica.