Hè digià cunnisciutu chì ogni faccia hè unica, assai lenti progressive digitale calculanu i parametri individuali di a distanza interpupillare, l'inclinazione pantoscopica, l'angulu di a forma di a faccia è a distanza di u vertice corneale, per ottene proprietà d'imaghjini significativamente migliorate tenendu contu di a situazione reale di usura.
Inoltre, alcune lenti progressive di livellu superiore vanu più luntanu in a persunalizazione. Questi prudutti anu a teoria chì ogni purtatore hà un stile di vita unicu cù esigenze visuali diverse. E lenti devenu esse prodotte per ogni purtatore individualmente, tenendu contu di e diverse attività, chì definiscenu u nostru stile di vita unicu. L'opzioni nurmali di preferenza serianu luntanu, vicinu è standard, chì coprenu guasi tutte l'occasioni specifiche.
Avà basatu annantu à i requisiti muderni per via di
•Usu di dispositivi mobili è cambiamenti risultanti in a pusizione di a testa è a postura di u corpu
•Cambiamenti frequenti trà a visione da luntanu è da vicinu, è ancu una distanza di visualizazione assai più corta < 30 cm
•Moda di cornice cù forme assai più grande
UniverseOptical hà ancu sviluppatu di più per offre una vera suluzione di visione persunale, cù u sustegnu di New Eye Model è Binocular Design Technology.
Novu mudellu d'ochju– per lenti cù u disignu u più innovativu per i requisiti visuali i più cumplessi
Di solitu, e lenti sò ottimizzate solu per a visione durante u ghjornu è in cundizioni di luce intensa. Durante u crepuscolu è di notte, e pupille sò ingrandite, è a visione pò esse sempre più sfocata per via di un impattu negativu più altu di varie aberrazioni oculari di ordine superiore è inferiore. In un studiu empiricu di Big Data, hè stata analizata a currelazione trà a dimensione di a pupilla, a prescrizione è l'aberrazioni oculari di più di un milione di purtatori di occhiali. U risultatu di u studiu hè a basa per e nostre lenti Master IV cù modalità di visione notturna: a nitidezza visuale hè aumentata tangibilmente, in particulare in ambienti scuri è di luce difficiuli.
√ Ottimizazione di tutta a superficia di a lente cù u calculu di u fronte d'onda glubale di a superficia cù 30.000 punti di misurazione
√ Tenendu contu di a currelazione trà i valori aghjunti (aghjunta), l'età apprussimativa di u cliente è u so adattamentu pupillare restante previstu
√ Cunsiderendu e dimensioni di a pupilla dipendente da a distanza in certe zone di a lente
√ Cumbinatu cù a prescrizione (SPH / CYL / A), l'algoritmu trova una currezzione ottima chì tene contu di a varianza di a dimensione di a pupilla è riduce l'effetti negativi di l'HOA medii per assicurà a megliu visione pussibule.
Tecnulugia di Cuncepimentu Binoculare (BDT)
A lente Master IV hè cuncepita per una superficia individuale, calcula i valori di rifrazione determinati è i parametri BDT per mezu di 30000 punti di misurazione nantu à a superficia di a lente, à distanze visuali sincronizate R/L, questu creerà una sperienza di visione binoculare ottimale.
Inoltre, Master IV cuntene e seguenti nuove funzionalità:
Speremu chì Master IV permetterà di ottene a megliu visione per ogni individuu, è chì saranu lenti cumpletamente individuali per i purtatori di occhiali cù e più alte esigenze di visione.
Benvenuti à cuntattateci per più infurmazioni dettagliate.
https://www.universeoptical.com/rx-lens/